Gjest blue cucumber Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Noen forslag? og hvilken religion skulle vi gått ut i fra? 0 Siter
flisa Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Gud hadde vært SDD med keinstein som halvgal profet, og Prozak som fristeren fra down under. Jeg kunne gått vært mora til noen 0 Siter
Gjest blue cucumber Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Gud hadde vært SDD med keinstein som halvgal profet, og Prozak som fristeren fra down under. Jeg kunne gått vært mora til noen Så du er jomfru Maria altså?? 0 Siter
flisa Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Så du er jomfru Maria altså?? Ja? eller mormor Maria 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Gud hadde vært SDD med keinstein som halvgal profet, og Prozak som fristeren fra down under. Jeg kunne gått vært mora til noen Jeg kan være en engel *ta fram vingene, gre gullhåret* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Jeg ville vært Gud. En del av kvinnene her ville blitt mine gudinner. Jeg antar en Gud har lov til å ta seg så mange koner han vil. 0 Siter
Gjest blue cucumber Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Jeg ville vært Gud. En del av kvinnene her ville blitt mine gudinner. Jeg antar en Gud har lov til å ta seg så mange koner han vil. Og hvilke bud skulle vi fulgt for at det skulle vært en religion? 0 Siter
flisa Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Jeg ville vært Gud. En del av kvinnene her ville blitt mine gudinner. Jeg antar en Gud har lov til å ta seg så mange koner han vil. Nei - Gud mangler tissefant 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Og hvilke bud skulle vi fulgt for at det skulle vært en religion? Det vet jeg ikke. Som høyeste makt ville jeg hatt rådgivere som tok seg av den slags. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Nei - Gud mangler tissefant Er det sant? Tja, kanskje du har rett. Englene i Dogma har ikke køller. Jeg ville ikke vært gud likevel. 0 Siter
flisa Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Er det sant? Tja, kanskje du har rett. Englene i Dogma har ikke køller. Jeg ville ikke vært gud likevel. Ja for du kunne jo selv bestemme om du ville ha sånne følelser som du ville savnet. 0 Siter
keinstein Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Gud hadde vært SDD med keinstein som halvgal profet, og Prozak som fristeren fra down under. Jeg kunne gått vært mora til noen Jeg likte den med halvgal profet. Hva må jeg finne på for å bli helgal? Muylig jeg liker å sveve mellom hel og halv. 0 Siter
Gjest (¯`'·.¸~`´·.¸*Flisa*¸.·`´~¸.·'´¯) Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Jeg likte den med halvgal profet. Hva må jeg finne på for å bli helgal? Muylig jeg liker å sveve mellom hel og halv. Liker å tenke på at du har et snev av normalitet! 0 Siter
Gjest en frihets"religion" Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Jeg ønsker meg en slags "religion" der alle religioners elementer er fraværende. Ingen guder og ingen bibler/koraner/osv. Ingen prester/imamer/osv. heller. Den må være helt fri for nisser og troll, gåter og fantasier. Formålet skulle være å leve i fred, ha respekt for hverandre og fremelske det gode i menneskene. Undertrykkelse eller opprør med opphav i religioner må ikke tolereres. Det kunne godt hete DOL, "verden" eller hva som helst Det er så enkelt, men likevel umulig. 0 Siter
Gjest Flisa Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Jeg ønsker meg en slags "religion" der alle religioners elementer er fraværende. Ingen guder og ingen bibler/koraner/osv. Ingen prester/imamer/osv. heller. Den må være helt fri for nisser og troll, gåter og fantasier. Formålet skulle være å leve i fred, ha respekt for hverandre og fremelske det gode i menneskene. Undertrykkelse eller opprør med opphav i religioner må ikke tolereres. Det kunne godt hete DOL, "verden" eller hva som helst Det er så enkelt, men likevel umulig. Heter ikke det HumanEtikk da? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Jeg ønsker meg en slags "religion" der alle religioners elementer er fraværende. Ingen guder og ingen bibler/koraner/osv. Ingen prester/imamer/osv. heller. Den må være helt fri for nisser og troll, gåter og fantasier. Formålet skulle være å leve i fred, ha respekt for hverandre og fremelske det gode i menneskene. Undertrykkelse eller opprør med opphav i religioner må ikke tolereres. Det kunne godt hete DOL, "verden" eller hva som helst Det er så enkelt, men likevel umulig. Nisser? Hvorfor vil du fjerne dem? Jeg forstår ikke hvorfor folk er så fordomsfulle mot nisser. Ok, de har ikke akkurat godkjent BMI og shavinga er det så som så med, men i løpet av historien finner du knapt et eneste eksempel på en eneste nisse som har skadet et eneste menneske. Jeg hadde forstått det hvis det var bergensere og samer og muslimer og øsfoldninger du ville fjerne, men nissen har da aldri gjort et menneske fortred. Så la nissen være. 0 Siter
keinstein Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Liker å tenke på at du har et snev av normalitet! I flg elevene på skolen her nede, så har jeg et snev av noe som kan ligne noe som noen kan gjenkjenne som noe som kan ligne normal adferd. Men jeg jobber med å forbedre meg. 0 Siter
Sør Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Er det sant? Tja, kanskje du har rett. Englene i Dogma har ikke køller. Jeg ville ikke vært gud likevel. Hei, Husker du ikke at Arnulf Øverland ble trukket i retten (etter det jeg husker) fordi han sa/skrev at Gud hadde kjønnsorgan. Biskopene likte det ikke. Så spurte han om Gud da var kastrat? Det likte biskopene enda dårligere, og de lot ham gå! Med vennlig hilsen 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Hei, Husker du ikke at Arnulf Øverland ble trukket i retten (etter det jeg husker) fordi han sa/skrev at Gud hadde kjønnsorgan. Biskopene likte det ikke. Så spurte han om Gud da var kastrat? Det likte biskopene enda dårligere, og de lot ham gå! Med vennlig hilsen Hehe, jeg husker i hvert fall at han ble trukket for retten fordi Gud røyka. 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Og hvilke bud skulle vi fulgt for at det skulle vært en religion? "Man skal ikke plage andre, man skal være grei og snill, og forøvrig kan man gjøre hva man vil..." :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.