Gjest AveM Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Hvem var det som likte han så godt her i går? Jeg ser på reprisen av Beat for beat, og trekker tilbake at jeg er enig i at han er et skikkelig mannebein. Han er finere med sminke Men synge kan han! Holdt på å poste det på foreldre/småbarn - *puhh* 0 Siter
Babette Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Det kunne ha vært meg. Han har et smil som kan smelte både det ene og det andre, og ser jo faktisk ut som en mann uten all stashen. Dessuten ser han snill ut. Jeg skulle gjerne ha kikket litt nærmere på underkroppen, synd det ikke går an å zoome inn kroppspartier på TV. 0 Siter
Gjest Flisa Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Det kunne ha vært meg. Han har et smil som kan smelte både det ene og det andre, og ser jo faktisk ut som en mann uten all stashen. Dessuten ser han snill ut. Jeg skulle gjerne ha kikket litt nærmere på underkroppen, synd det ikke går an å zoome inn kroppspartier på TV. *ler høyt* 0 Siter
morsan Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Han var bare digg på fredag! :-) jeg flirte godt av Lisa Tønnes kommentar om sommerfugl i trusa! *he he* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.