Gå til innhold

Hvor ble det av Nick#7 og KN?

Gjest (¯`'·.¸~`´·.¸*Flisa*¸.·`´~¸.·'´¯)

Anbefalte innlegg

Gjest (¯`'·.¸~`´·.¸*Flisa*¸.·`´~¸.·'´¯)
Skrevet

hehe, han Nick#7 var på DOL-treff - men skrev omtrent aldri under det nicket her.

Og så var det KN som lo sånn "he" på Småprat - han dro også på DOL-treff gitt.

Lever dere? :)

Skrevet

Kan ikke du lage DOL treff, da? Jeg kan underholde, sjonglere litt og fortelle dårlige vitser mens jeg søler på mitt nye antrekk innen en halvtime.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Kan ikke du lage DOL treff, da? Jeg kan underholde, sjonglere litt og fortelle dårlige vitser mens jeg søler på mitt nye antrekk innen en halvtime.

Jeg kan lage spritgele!

Gjest Persille
Skrevet

Altså, det er laguna som står for partylekene :)

Gjest Persille
Skrevet

Jeg kan lage spritgele!

Hvis du kommer helt hit på fest skal jeg sørge for å handle inn ingrediensene i ren lykke :)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hvis du kommer helt hit på fest skal jeg sørge for å handle inn ingrediensene i ren lykke :)

He he..du skal ikke se vekk i fra at det kan skje :)

*Stemmer for dol-party i Oslo*

Skrevet

Mystiske Mr nick#7!:-) Jeg lurer også fælt på hvem han er. Jeg var brennsikker på at han var nolte, men så dukket begge to opp på et treff jeg var på. Da røyk jo den teorien:-) Husker ikke KN, jeg. Jeg husker Bill. Lurer på hvor han ble av!

Skrevet

Husker begge nickene, men har ingen anelse om hvor disse har blitt av.

Dol-treff var endel av før for endel år siden, men jeg har aldri vært på noe og kommer ikke til å dra på noe heller.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...