Gjest (¯`'·.¸~`´·.¸*Flisa*¸.·`´~¸.·'´¯) Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 hehe, han Nick#7 var på DOL-treff - men skrev omtrent aldri under det nicket her. Og så var det KN som lo sånn "he" på Småprat - han dro også på DOL-treff gitt. Lever dere? 0 Siter
Moraki Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Kan ikke du lage DOL treff, da? Jeg kan underholde, sjonglere litt og fortelle dårlige vitser mens jeg søler på mitt nye antrekk innen en halvtime. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Kan ikke du lage DOL treff, da? Jeg kan underholde, sjonglere litt og fortelle dårlige vitser mens jeg søler på mitt nye antrekk innen en halvtime. Jeg kan lage spritgele! 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Kan ikke du lage DOL treff, da? Jeg kan underholde, sjonglere litt og fortelle dårlige vitser mens jeg søler på mitt nye antrekk innen en halvtime. Altså, det er laguna som står for partylekene 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Jeg kan lage spritgele! Hvis du kommer helt hit på fest skal jeg sørge for å handle inn ingrediensene i ren lykke 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Hvis du kommer helt hit på fest skal jeg sørge for å handle inn ingrediensene i ren lykke He he..du skal ikke se vekk i fra at det kan skje *Stemmer for dol-party i Oslo* 0 Siter
tonie Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Mystiske Mr nick#7!:-) Jeg lurer også fælt på hvem han er. Jeg var brennsikker på at han var nolte, men så dukket begge to opp på et treff jeg var på. Da røyk jo den teorien:-) Husker ikke KN, jeg. Jeg husker Bill. Lurer på hvor han ble av! 0 Siter
mrxx Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Husker begge nickene, men har ingen anelse om hvor disse har blitt av. Dol-treff var endel av før for endel år siden, men jeg har aldri vært på noe og kommer ikke til å dra på noe heller. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.