Gå til innhold

FAKTA om eierløse katter...

Anbefalte innlegg

• Svar 118
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

32

• Mistera

16

• Klara Q

5

• gripp

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest Thekla84
Skrevet

Stakar pusekattene!! klerer nesten ikke lese om det engang, får tårer i øynene... Det er trist at slikt forekommer!

Gjest M.Angelica
Skrevet

Stakar pusekattene!! klerer nesten ikke lese om det engang, får tårer i øynene... Det er trist at slikt forekommer!

Hvordan går det i dag? Fått kasta de ut? :)

Gjest Thekla84
Skrevet

Hvordan går det i dag? Fått kasta de ut? :)

Hei! Nei, han sa han skulle dra hjem i kveld klokken halv ett senest. Da klokken var halv tolv fikk samboeren min en telefon fra en felles kompis av de to, og han skulle stikke innom på en snarvisitt og deretter ta med seg dette "faste inventaret" av en kompis vi har hatt her siden onsdag...Jeg sa spesifikt til samboeren min at det fikk bare være et veldig kort besøk... Nå sitter de her ENDA!! De har akkurat begynt å se en film, alle tre sitter i sofaen, beina på bordet, og der kommer de til å sitte leeenge utover natten...Jeg holder på å krepere av dette stresset!! Jeg prøver å si at jeg vil legge meg, men det funker ikke fordi det er så høy lyd.... så nå sitter jeg her da.. 4 kvelden på rad og det er rett før jeg begynner å gråte.....

Hva faen skal jeg gjøre....!?

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hei! Nei, han sa han skulle dra hjem i kveld klokken halv ett senest. Da klokken var halv tolv fikk samboeren min en telefon fra en felles kompis av de to, og han skulle stikke innom på en snarvisitt og deretter ta med seg dette "faste inventaret" av en kompis vi har hatt her siden onsdag...Jeg sa spesifikt til samboeren min at det fikk bare være et veldig kort besøk... Nå sitter de her ENDA!! De har akkurat begynt å se en film, alle tre sitter i sofaen, beina på bordet, og der kommer de til å sitte leeenge utover natten...Jeg holder på å krepere av dette stresset!! Jeg prøver å si at jeg vil legge meg, men det funker ikke fordi det er så høy lyd.... så nå sitter jeg her da.. 4 kvelden på rad og det er rett før jeg begynner å gråte.....

Hva faen skal jeg gjøre....!?

Har du msn? Du kan godt få adressen min hvis du vil "prate" litt..

Gjest Thekla84
Skrevet

Har du msn? Du kan godt få adressen min hvis du vil "prate" litt..

Ja det hadde vært koslig :) jeg har msn. Bruk [email protected]!

Gjest på'n igjen
Skrevet

Jadda, jadda, jadda... blablabla... på'n igjen med samme hakket i plata som før.

Sør, tråden var om KATTER som lider, ikke om mennesker som lider.

Gudskjelov finnes det folk som engasjerer seg for dyrenes vel også! Men etter det jeg har sett av arrogante svar fra din kant tidligere, så kan du tydeligvis ikke få det inn i hodet. Jeg engasjerer meg for katter, og det skal du drite i. Hva jeg og mine likesinnede bruker av tid, penger og interesserer oss for, angår deg simpelthen ikke.

Skrevet

De som er på den siden du henviser til er ikke engang ekstremtilfeller...

Jobber selv hos dyrebeskyttelsen, og ser så altfor mye av hva som skjer med kattene her i landet.

Man prøver og prøver.... ikke anna å gjøre...

Mjau mjau

Skrevet

Jadda, jadda, jadda... blablabla... på'n igjen med samme hakket i plata som før.

Gudskjelov finnes det folk som engasjerer seg for dyrenes vel også! Men etter det jeg har sett av arrogante svar fra din kant tidligere, så kan du tydeligvis ikke få det inn i hodet. Jeg engasjerer meg for katter, og det skal du drite i. Hva jeg og mine likesinnede bruker av tid, penger og interesserer oss for, angår deg simpelthen ikke.

Jepp. De som ikke har respekt for dyr, har sjelden respekt for mennesker heller. Det henger sammen...

Skrevet

DU har ikke forbedra deg ser jeg?

Herregud Sør Voks opp, gamle mann!

Joda, barn sulter i Kenya, de har de nesten alltid gjort, men hva F skal man gjøre da? Når milliardene som man samler inn ikke går til annet enn våpen og fine biler til geriljaen?

Ikke kan folk der nede utdanne seg så de blir selvhjulpne, fordi dette vil ikke regjeringen ha noe av, for da stopper pengeflommen. Ikke kommer hjelpen lengre enn til statskassa og i lommene på mange hjelpearbeider organisasjoner fordi det er så dyrt med administrering.

På tide landet klarer seg selv nå etter alle det hundretusen milliarder de har fått i støtte fra alle verdenshjørner. Og du Sør svar meg nå engang og for alltid på dette spørsmålet... HVOR BLIR PENGENE AV??? De penga som de får tilsendt som de skal bruke på befolkningen? Hva blir de brukt til?

Herregud vi har jo sendt milliarder dit hvert et eneste år, vi og alle andre "rike" land. SÅ nå sier jeg STOPP!

Skrevet

Jeg spurte Thekla om noe som skjedde i går. Ikke om katter

Hvorfor skriver du ikke til henne på meldinger da? Irriterende at dere skal bruke hver en tråd til å legge ut om dere og ditt!!!

Og hva er dette slags svar?

Huff, her inne er visst tilstanden værre enn hva den var før... Sørgelig igrunnen for DOL var et hyggelig sted å være det før.

MEN noen blir liksom aldri "voksne" her inne ser det ut som...

*sukk* ikke rart det er krig i verden med mennesker som dette!

Skrevet

Jepp. De som ikke har respekt for dyr, har sjelden respekt for mennesker heller. Det henger sammen...

De som ikke har respekt for dyr "later" som de har respekt for mennesker, men igrunnen så er det kun dem selv de omhandler og kun dem selv!

Skrevet

Dette overrasker meg ikke. Har jobbet masse frivillig i dyrebeskyttelsen og har hatt store sorger og store gleder av det:)

At et land som Norge ikke kan ta seg av dyrene sine på en skikkelig måte skjønner jeg ikke, vi behandler voldsforbrytere og drapsmenn med større respekt enn dyra (dette har jeg lært på DOL) og da mener jeg DØMTE og ikke de som venter på dom.

Men noen mennesker har det synet at mennesker står over ALT, men sånn var det ikke engang i tiden. Bare fordi mennesket fant opp kruttet har vi steget i rangsstigen fra Rovdyrføde til vi dreper dem alle.

Mange voksne eier ikke respekt for sine egne barn engang, de lærer dem ikke verdier som er gode nok til å vokse opp med, de lærer dem, oj er pusekatten din borte, da må du få en ny (shit, var jo den katta jeg kasta fra bilen ista... nå må jeg finne en ny som jeg kan kaste til sommeren) de lærer dem også at det ikke er galt å helle bensin over en stakkars hjemløs katt og sette fyr på den bare for å se hva som skjer, for det er jo erfaringer man lærer av er det ikke? '

Huff, nei sørelige mennesker! Våkn opp og se dere rundt, se litt lenger enn det nesetippen rekker.

Skrevet

DU har ikke forbedra deg ser jeg?

Herregud Sør Voks opp, gamle mann!

Joda, barn sulter i Kenya, de har de nesten alltid gjort, men hva F skal man gjøre da? Når milliardene som man samler inn ikke går til annet enn våpen og fine biler til geriljaen?

Ikke kan folk der nede utdanne seg så de blir selvhjulpne, fordi dette vil ikke regjeringen ha noe av, for da stopper pengeflommen. Ikke kommer hjelpen lengre enn til statskassa og i lommene på mange hjelpearbeider organisasjoner fordi det er så dyrt med administrering.

På tide landet klarer seg selv nå etter alle det hundretusen milliarder de har fått i støtte fra alle verdenshjørner. Og du Sør svar meg nå engang og for alltid på dette spørsmålet... HVOR BLIR PENGENE AV??? De penga som de får tilsendt som de skal bruke på befolkningen? Hva blir de brukt til?

Herregud vi har jo sendt milliarder dit hvert et eneste år, vi og alle andre "rike" land. SÅ nå sier jeg STOPP!

Jeg ser du ikke har "forbedret" deg, Mistera.

Jeg har sagt STOPP til unødig katteredning for lengst. Det blir jo bare fler av dem.

Sånn!

Skrevet

Og hva så?

Jeg minner folk på at det er mennesker som lider, og det er selvsagt tusenvis av ganger viktigere enn kattene du ser deg blind på.

Skrevet

Hvor har du det fra at jeg ikke har respekt for dyr?

Med vennlig hilsen

Skrevet

De som ikke har respekt for dyr "later" som de har respekt for mennesker, men igrunnen så er det kun dem selv de omhandler og kun dem selv!

Du har visst ikke respekt for mennesker, så da mangler du nok respekt for dyr også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...