Gå til innhold

FAKTA om eierløse katter...

Anbefalte innlegg

• Svar 118
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

32

• Mistera

16

• Klara Q

5

• gripp

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest Katten er et ørkendyr
Skrevet

Jeg ser du ikke har "forbedret" deg, Mistera.

Jeg har sagt STOPP til unødig katteredning for lengst. Det blir jo bare fler av dem.

Sånn!

Hvis man sier STOPP til katteredning blir det bare flere av dem!!! Vi trenger kontroll på dem ved å sterilisere/kastrere dem!!!!

Nå kan Norge virkelig få svi for likegyldigheten de har vist overfor katter i alle år, for hvis villkattene og katter som er blitt dumpet nå blir smittet med fugleinfluensa lever vi farlig, Norges stat og andre likegyldige har kun seg selv å takke for dette.

Dette er selvforskyldt og nå må vi betale for det.

Skrevet

Hvis man sier STOPP til katteredning blir det bare flere av dem!!! Vi trenger kontroll på dem ved å sterilisere/kastrere dem!!!!

Nå kan Norge virkelig få svi for likegyldigheten de har vist overfor katter i alle år, for hvis villkattene og katter som er blitt dumpet nå blir smittet med fugleinfluensa lever vi farlig, Norges stat og andre likegyldige har kun seg selv å takke for dette.

Det jeg skrev var en parodi av Misteras innlegg.

Jeg har selvsagt aldri mishandlet en katt i mitt liv (eller noe annet dyr), men ettersom jeg har bodd i Latin-Amerika og Afrika, så forstår jeg jo at menneskelig sult er langt, langt verre enn "eierløse katter" i Norge.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Alle sykdommer er straff for noe. Cerebral parese er straff for at vi ikke hadde kuvøser på Haukeland sykehus.

Med vemmelig hilsen

Dommedagsprofeten

Skrevet

Det jeg skrev var en parodi av Misteras innlegg.

Jeg har selvsagt aldri mishandlet en katt i mitt liv (eller noe annet dyr), men ettersom jeg har bodd i Latin-Amerika og Afrika, så forstår jeg jo at menneskelig sult er langt, langt verre enn "eierløse katter" i Norge.

Med vennlig hilsen

Det ER LIKE ILLE!!! Katter og dyr lider av sult og forferdeligheter på samme måte.

Bevissthet og nervebaner i kroppen sørger for at alle individer lider og føler smerte. Det er tullete å måle hvem som har det verst. ALLE individer, katter som mennesker lider under sult, frost, mishandling etc...

Er det så vanskelig å forstå da, kjære deg?

Skrevet

DU har ikke forbedra deg ser jeg?

Herregud Sør Voks opp, gamle mann!

Joda, barn sulter i Kenya, de har de nesten alltid gjort, men hva F skal man gjøre da? Når milliardene som man samler inn ikke går til annet enn våpen og fine biler til geriljaen?

Ikke kan folk der nede utdanne seg så de blir selvhjulpne, fordi dette vil ikke regjeringen ha noe av, for da stopper pengeflommen. Ikke kommer hjelpen lengre enn til statskassa og i lommene på mange hjelpearbeider organisasjoner fordi det er så dyrt med administrering.

På tide landet klarer seg selv nå etter alle det hundretusen milliarder de har fått i støtte fra alle verdenshjørner. Og du Sør svar meg nå engang og for alltid på dette spørsmålet... HVOR BLIR PENGENE AV??? De penga som de får tilsendt som de skal bruke på befolkningen? Hva blir de brukt til?

Herregud vi har jo sendt milliarder dit hvert et eneste år, vi og alle andre "rike" land. SÅ nå sier jeg STOPP!

Ja la dem klare seg selv, BASTA!!

Vi krever lave skatter, billig sprit, billig bensin og gratis veier..., de tinga som virkelig betyr noe....

Gjest til deg
Skrevet

Det ER LIKE ILLE!!! Katter og dyr lider av sult og forferdeligheter på samme måte.

Bevissthet og nervebaner i kroppen sørger for at alle individer lider og føler smerte. Det er tullete å måle hvem som har det verst. ALLE individer, katter som mennesker lider under sult, frost, mishandling etc...

Er det så vanskelig å forstå da, kjære deg?

la oss si at du har en unge. Han eller hun ligger og fryser i vogna si på 2. time, hylskriker og er sulten. Foran deg ligger en katt, med store åpne sår, på 2. time. Du kan bare ta deg av en av dem. Du velger katten?

Skrevet

Les dette om katt:

- STATEN FRASKRIVER SEG ANSVARET

- KATTEN ER EN INNFØRT DYREART

- NORGE - PÅ NIVÅ MED ØST - EUROPA

- HOLDNINGSARBEIDET ER I GANG!

Les alt dette her:

http://www.hjelpesentralenforkatter.no/velkommen.htm

Ikke sitt passiv lenger!!! DU kan hjelpe! Det er på tide å gjøre noe for disse kattene, NÅ, idag!! Bli med å skape politisk og holdningsskapende dyrevern!!!

Gjør en god gjerning idag:

Du kan skrive til avisene, kontakte politikere, skrive leserinnlegg i forskjellig media, lage ditt eget kampanjemateriell etc etc:

http://dyrebeskyttelsen.no/publikum/ggg.shtml

Du kan også støtte Dyrebeskyttelsen og andre som jobber med dyrevern:

Gi donasjoner til Dyrebeskyttelsen:

http://dyrebeskyttelsen.no/publikum/donasjon.shtml

Støtt Norges eneste kattevernorganisajon for katter:

http://www.hjelpesentralenforkatter.no/heftet.htm

HUSK:

Ingen kan hjelpe alle, men alle kan hjelpe noen.

Skrevet

Ja la dem klare seg selv, BASTA!!

Vi krever lave skatter, billig sprit, billig bensin og gratis veier..., de tinga som virkelig betyr noe....

VÅKN OPP, kjære du! :-)

Skrevet

la oss si at du har en unge. Han eller hun ligger og fryser i vogna si på 2. time, hylskriker og er sulten. Foran deg ligger en katt, med store åpne sår, på 2. time. Du kan bare ta deg av en av dem. Du velger katten?

Jeg velger BEGGE! ;-)

Gjest Mittet
Skrevet

Hei! Nei, han sa han skulle dra hjem i kveld klokken halv ett senest. Da klokken var halv tolv fikk samboeren min en telefon fra en felles kompis av de to, og han skulle stikke innom på en snarvisitt og deretter ta med seg dette "faste inventaret" av en kompis vi har hatt her siden onsdag...Jeg sa spesifikt til samboeren min at det fikk bare være et veldig kort besøk... Nå sitter de her ENDA!! De har akkurat begynt å se en film, alle tre sitter i sofaen, beina på bordet, og der kommer de til å sitte leeenge utover natten...Jeg holder på å krepere av dette stresset!! Jeg prøver å si at jeg vil legge meg, men det funker ikke fordi det er så høy lyd.... så nå sitter jeg her da.. 4 kvelden på rad og det er rett før jeg begynner å gråte.....

Hva faen skal jeg gjøre....!?

Dette er et tulleinnlegg, sant?

Gjest til deg
Skrevet

Jeg velger BEGGE! ;-)

hva da med alle dyrene i Amazonas som brennes ihjel hver dag (pga menneskelig grådighet), hva med de husløse tiggerne i storbyene i norge og utland?

noen velger faktisk å prøve å hjelpe mennesker, før dyr. Dette må du prøve å forstå og respektere, ellers fremstår du bare som hysterisk og vekker ingen lyst hos oss til å hjelpe.

Skrevet

VÅKN OPP, kjære du! :-)

Jeg mener PÅ INGEN MÅTE at vi ikke skal ta godt vare på dyra våre, men det går ann å ha 2 tanker i hodet på en gang. Det er innlegg her som forsvarer at vi skal la MANGE millioner dø av sult og annet vi faktisk kan gjøre noe med. Slik kynisme springer ut fra en enorm forenkling og uvitenhet rundt et komplekst problem.

Skrevet

hva da med alle dyrene i Amazonas som brennes ihjel hver dag (pga menneskelig grådighet), hva med de husløse tiggerne i storbyene i norge og utland?

noen velger faktisk å prøve å hjelpe mennesker, før dyr. Dette må du prøve å forstå og respektere, ellers fremstår du bare som hysterisk og vekker ingen lyst hos oss til å hjelpe.

Jeg er kattenes talerør, andre er tiggernes talerør, du kan være amazonas talerør. Alt er like viktig! Alle som lider trenger hjelp NÅ!

Stå på! ;-)

Og igjen, HUSK:

Skrevet

Jeg mener PÅ INGEN MÅTE at vi ikke skal ta godt vare på dyra våre, men det går ann å ha 2 tanker i hodet på en gang. Det er innlegg her som forsvarer at vi skal la MANGE millioner dø av sult og annet vi faktisk kan gjøre noe med. Slik kynisme springer ut fra en enorm forenkling og uvitenhet rundt et komplekst problem.

Flott innlegg! :-)

Skrevet

Jeg er kattenes talerør, andre er tiggernes talerør, du kan være amazonas talerør. Alt er like viktig! Alle som lider trenger hjelp NÅ!

Stå på! ;-)

Og igjen, HUSK:

En link til deg:

http://dyrebeskyttelsen.no/publikum/faq.shtml

Skrevet

Ikke sitt passiv lenger!!! DU kan hjelpe! Det er på tide å gjøre noe for disse kattene, NÅ, idag!! Bli med å skape politisk og holdningsskapende dyrevern!!!

Gjør en god gjerning idag:

Du kan skrive til avisene, kontakte politikere, skrive leserinnlegg i forskjellig media, lage ditt eget kampanjemateriell etc etc:

http://dyrebeskyttelsen.no/publikum/ggg.shtml

Du kan også støtte Dyrebeskyttelsen og andre som jobber med dyrevern:

Gi donasjoner til Dyrebeskyttelsen:

http://dyrebeskyttelsen.no/publikum/donasjon.shtml

Støtt Norges eneste kattevernorganisajon for katter:

http://www.hjelpesentralenforkatter.no/heftet.htm

HUSK:

I utlandet har de et eget undervisnings-opplegg om katter:

http://www.cats.org.uk/learn/index.asp

På høy tid å få slikt i Norge!!

Alle lærere og undervisningsfolk der ute, lær barna opp mens de er små og spre informasjon til alle de uvitende voksne der ute.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...