Gå til innhold

Dere "verktøy-kjente" dolere

Anbefalte innlegg

Lips1365380508
Skrevet

Hva er Fenghettekrymper og skrutrekkerbit? Denne "bit" forstår jeg ikke helt.

Skal nemlig bestille en Leatherman for pappen min ;)

Gjest mikke lus
Skrevet

Fenghettekrymper er et spesialverktøy, ser nesten ut som en telefontang. Brukes til å krympe fenghetta fast til kjærelunte. Skrutrekkerbits er forsatser til å sette på et skruhjernskaft.

Gjest hva vi vet - hehe
Skrevet

De er to typer fenghettekrympere: iriskrymper og klotang.

Iriskrymperen er stor og klumpete, så det er nok klotang det snakkes om. Den ligner til forveksling en tang til å klippe dyreklør med, men er ikke skarp inne i kjeften.

Lips1365380508
Skrevet

De er to typer fenghettekrympere: iriskrymper og klotang.

Iriskrymperen er stor og klumpete, så det er nok klotang det snakkes om. Den ligner til forveksling en tang til å klippe dyreklør med, men er ikke skarp inne i kjeften.

Hmm.. Okey, da vet jeg det;)

Lips1365380508
Skrevet

Fenghettekrymper er et spesialverktøy, ser nesten ut som en telefontang. Brukes til å krympe fenghetta fast til kjærelunte. Skrutrekkerbits er forsatser til å sette på et skruhjernskaft.

Okey, takk for svar =)

Gjest hva vi vet - hehe
Skrevet

Hmm.. Okey, da vet jeg det;)

Det er bare å spørre. Det gjør unga. Tilfeldigvis satt det en nesten ferdig astronomistudent på bussen da en nysgjerrig liten tass så månen på høylys dag. Mer nøyaktig forklaring gikk det ikke an å gi.

Jeg visste ikke at månen alltid viser oss samme side, og at ingen hadde set baksiden før et romfartøy hadde fotografert den bakfra.

Lips1365380508
Skrevet

Det er bare å spørre. Det gjør unga. Tilfeldigvis satt det en nesten ferdig astronomistudent på bussen da en nysgjerrig liten tass så månen på høylys dag. Mer nøyaktig forklaring gikk det ikke an å gi.

Jeg visste ikke at månen alltid viser oss samme side, og at ingen hadde set baksiden før et romfartøy hadde fotografert den bakfra.

Hehe. Ja,man lærer mye rart gjennom ungene :o)

Skrevet

Du må ikke nevne merkenavn her! Da kommer de anonyme DOL-trollene og tar deg fordi du ikke kjøper verktøy og pynt på Nille, klær på Sparkjøp og bil fra opphoggeren.

Lips1365380508
Skrevet

Du må ikke nevne merkenavn her! Da kommer de anonyme DOL-trollene og tar deg fordi du ikke kjøper verktøy og pynt på Nille, klær på Sparkjøp og bil fra opphoggeren.

Hehe. Nei, skal aldri mer nevne merkenavn, vil jo ikke blir utsatt for sånne vesener ;p

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...