Gå til innhold

Jeg er så lei meg...

Anbefalte innlegg

Gjest såret og trist
Skrevet

Mannen min dro på fest igår. Ringte senere på kvelden og sa en kamerat skulle bli med han hjem og overnatte hos oss. Lovet å ta siste nattbuss hjem kl. 3.45. Jeg sier at jeg kommer til å sitte oppe med litt vin og vente på dem. Går og støvsuger, rer opp seng til kameraten osv.

Kl. 4.45 har de fortsatt ikke kommet og jeg har ikke fått verken tlf. eller sms. Jeg ringer han og da sitter han hjemme hos en fyr jeg ikke kjenner og drikker. Kameraten som skulle sove over har dratt hjem. Jeg blir sint og lei meg, men han sier jeg bare kan legge meg og at han kommer senere.

Han har fortsatt ikke kommet og ikke hørt noe... Kl. er nå over 12 på dagen... Tlf. hans er slått av. Jeg skulle egentlig på jobb kl to, dette tror jeg han har glemt, men jeg får jo ikke gitt beskjed og jeg vet ikke hvem den fyren han er hos er, eller hvor han bor...

Jeg sitter her med de to barna våre og er helt fortvila. Det er ikke første gangen dette skjer, men som regel har jeg hatt mulighet til å få tak i han. Hva skal jeg gjøre? Jeg har mest lyst til å bare forlate han, men han er så snill ellers...Jeg forstår ikke hvorfor han gjør slik enkelte ganger. Jeg føler meg så dum ovenfor vennene hans. Den sjalu kona som ringer og maser midt på natta... Hadde han klart å gi beskjed selv hadde jeg sluppet å virke så desperat.

Jeg går på veggen snart...

Hva ville dere gjort? Vi er 25 og 29...

Gjest Flisa
Skrevet

Jeg hadde blitt fly forbanna selvsagt -om du ikke kommer deg på jobb - har han et helvetes forklaringsproblem etterpå.

Gjest lykke til
Skrevet

Prøv å finne barnevakt med en gang! Så får du ta en alvorsprat med ham senere. Jeg opplevde noe lignende en gang, og dagen etter fikk jeg tak i kjæresten på telefonen. Da var han enda full og han skulle møte foreldrene mine for første gang den dagen.......

Gjest lille rosinen
Skrevet

Jeg ville prøvd å få tak i barnevakt til barna ganske så fort. Og tatt en skikkelig runde med kjæresten etter jobb. Ting som hadde kommet til å blitt tatt opp er respekt for deg, respekt for barna (som må tilbringe søndagen sammen med en fyllesyk far), ansvarlighet og at han faktisk ikke er UNGKAR lenger og det er på tide å legge ungkarslivet på hylla. Det MINSTE man kan forlange er at han kommer hjem og sover hjemme, samt at han overholder avtaler han har gjort med deg.

Jeg kjenner bare jeg skriver dette, hvor forbanna jeg hadde kommet til å blitt hvis det hadde vært meg!! Jeg hadde i tillegg blitt redd da... Jeg vet ikke hvorfor, men når jeg ikke får tak i kjæresten som jeg ALLTID får tak i, når han er på fylla så blir jeg redd for at det har skjedd noe. Uten å bli hyterisk da vel og merke! Og da blir jeg enda sintere når han kommer hjem... Har bare skjedd en gang da..

I forhold til at du føler deg dum i forhold til hans kamerater, så syns skjønner jeg hvorfor, men jeg syns ikke du skal gjøre det. Du høres ikke hysterisk ut for meg i det hele tatt. Syns det er helt greit å ringe når avtaler ikke blir overholdt!

Gjest Sinnatagga
Skrevet

Har levd med en sånn jeg og,nå er det slutt.Synest synd på deg.Trengst nok en alvorsprat!

Skrevet

Dere har to barn sammen. Dette er ikke første gang det skjer. Han er så snill ellers.

Ok - da er det altså alkoholen som er problemet her. Mannen din burde kanskje fått et ultimatum? Enten blir han voksen og kutter ut alkoholen/festingen, eller han kan fortsette å leve som en ungkar - bare at han da blir ungkar på ordentlig.

Du må i alle fall ta dette opp med ham og fortelle ham akkurat hvor sint, lei deg og skuffet du blir når han svikter deg og ungene på denne måten. Enten har han ikke skjønt dette av seg selv, eller så har han skjønt det, men han blåser rett og slett i det.

Jeg er så sinna på dine vegne!

Skrevet

Tror ikke du er noe masete kjerring, eller at du er for snill. Tror ikke det er vanlig at man kan oppføre seg slik mot hverandre.

Gjest middellege
Skrevet

Tror ikke du er noe masete kjerring, eller at du er for snill. Tror ikke det er vanlig at man kan oppføre seg slik mot hverandre.

Uff, hadde det vært meg hadde jeg ikke trodd en skitt på at han var hos en ukjent fyr og drakk.

Heller at han var hos en ukjent dame og gjorde ting han ikke burde gjøre :(

Gjest Jeg er så lei meg...
Skrevet

Har du fått barnevakt?

Han ringte endelig... Hadde nettopp stått opp sa han, og tlf. var tom for batteri. Har fått utsatt jobb til kl. seks. Så det ordna seg, men vi trenger helt klart og ta en alvorsprat om hva som godtas og ikke i dette forholdet. Føler jeg har sagt det hundre ganger allerede, men får håpe dette blir den siste. Takk for svar alle sammen :-)

Skrevet

Dette er uakseltabel oppførsel, skjønner godt at du er sint.

Slik som dette hadde jeg ikke godtatt.

Gjest Settlers
Skrevet

Makan til egoistisk og barnslig oppførsel! Av han selvsagt. Hva jeg ville gjort? Jeg hadde ikke godtatt å bli behandlet sånn. Aldri i livet. Du har grunn til å reagere på dette. Virkelig.

Gjest Settlers
Skrevet

Han ringte endelig... Hadde nettopp stått opp sa han, og tlf. var tom for batteri. Har fått utsatt jobb til kl. seks. Så det ordna seg, men vi trenger helt klart og ta en alvorsprat om hva som godtas og ikke i dette forholdet. Føler jeg har sagt det hundre ganger allerede, men får håpe dette blir den siste. Takk for svar alle sammen :-)

At du gidder. Hadde jeg vært deg hadde jeg ikke sagt det hundre ganger til. Dette burde være den siste.

Gjest sandex
Skrevet

Et sånt individ hadde jeg nok gitt på båten for lenge siden! - hadde IKKE funnet meg i det! - lykke til!

petter smart
Skrevet

Alle drittsekker er "greie ellers".

Hadde dette vært et engangstilfelle kunne man avskrevet det som en tabbe. Men når det skjer flere ganger så vitner det om mangel på respekt og en person som nekter å opptre ansvarlig og voksent.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...