Gå til innhold

Brokk

Gjest tra la la la lei

Anbefalte innlegg

Gjest tra la la la lei
Skrevet

hvordan oppstår brokk?

Skrevet

Brokk oppstår når tarmen buler ut mot huden gjennom en svakhet i bukhinna. Vanlige steder er lysken, navlen og i operasjonssår på magen.

Gjest tra la la la lei
Skrevet

Brokk oppstår når tarmen buler ut mot huden gjennom en svakhet i bukhinna. Vanlige steder er lysken, navlen og i operasjonssår på magen.

ok :) hvis man faller og får vondt i lysken et par timer, tyder det da på brokk? smerten er borte nå.

Skrevet

ok :) hvis man faller og får vondt i lysken et par timer, tyder det da på brokk? smerten er borte nå.

Hvis du ikke kan se en utposning i lysken, har du ikke fått brokk (det er veldig lett å se, særlig på slanke mennesker). At smerten har gitt seg er også et godt tegn.

Gjest tra la la lei
Skrevet

Hvis du ikke kan se en utposning i lysken, har du ikke fått brokk (det er veldig lett å se, særlig på slanke mennesker). At smerten har gitt seg er også et godt tegn.

godt å høre! takk :)

Skrevet

godt å høre! takk :)

Bare hyggelig! Jeg antar at du har kjent etter med hånda at du ikke har en kul i lysken? Det holder ikke å bare se for å være sikker, kom jeg på....

Gjest tra la la la lei
Skrevet

Bare hyggelig! Jeg antar at du har kjent etter med hånda at du ikke har en kul i lysken? Det holder ikke å bare se for å være sikker, kom jeg på....

nei jeg kjenner ingenting :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...