Gå til innhold

TV2 Hjelper deg......

Gjest er det ingen som reagerer????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare meg som synes -TV2 hjelper deg- programmet blir mer og mer useriøst????

Synes de vinkler ting utrolig ensidig. Og jeg synes de blir mer og mer innpåslitne slik at det ikke er rart folk må ty til *vold* for å få dem vekk.

Jeg har aldri hatt saker med dem selv altså, men får stadig med sympati for de menneskene de forfølger.

Skrevet

TV2 hjelper deg er snart det eneste kjeltringene er redd for. Myndighetene er handlingslammet. Det er mye god forbrukerinformasjon, og ærlige folk trenger ikke være redde.

F eks eiendomsmeglere er livredde for å komme på TV, det har jeg fått oppleve.

Skrevet

TV2 hjelper deg er snart det eneste kjeltringene er redd for. Myndighetene er handlingslammet. Det er mye god forbrukerinformasjon, og ærlige folk trenger ikke være redde.

F eks eiendomsmeglere er livredde for å komme på TV, det har jeg fått oppleve.

.....ærlige folk trenger ikke være redde......

DER tror jeg faktisk du tar feil, jeg da....tror det allerede har skjedd.

Skrevet

.....ærlige folk trenger ikke være redde......

DER tror jeg faktisk du tar feil, jeg da....tror det allerede har skjedd.

I hvilket tilfelle da?

Skrevet

I hvilket tilfelle da?

Flere saker jeg har fått mer sympati med de som får pepper....

Feks den hunde-saken og hovedrengjøring av hus saken.

Skrevet

Flere saker jeg har fått mer sympati med de som får pepper....

Feks den hunde-saken og hovedrengjøring av hus saken.

Det er slikt folk vil ha, stoffet skal engasjere. Alle kan ikke være enige.

Jeg gidder ikke se på det lenger, etter at de ikke tok hardt nok i i en annen sak. De bare rota det til og hele meningen og budskapet forsvant.

Skrevet

Syns de går langt over streken i enkelte saker. Og det klippet fra Sverige da han pilleselgeren ble hissig var bare flaut å se på. Gud hjelpe meg så elendig journalistikk.

Skrevet

Det er slikt folk vil ha, stoffet skal engasjere. Alle kan ikke være enige.

Jeg gidder ikke se på det lenger, etter at de ikke tok hardt nok i i en annen sak. De bare rota det til og hele meningen og budskapet forsvant.

Hvilken sak var det? Syns de biter hodet av de fleste jeg.

Skrevet

Synes programmet er blitt kjedelig og alt går ganske fort. Har sluttet å se det

Skrevet

Jepp helt enig! Det var nettopp et innslag på tv2 nyhetene som liksom skulle vise hvor farlig det kunne være å være tv2 hjelper deg reporter. Men dama oppførte seg helt usmakelig, og hørte ikke akkurat etter på han fyren som bare ville ha henne ut.

Gjest liede
Skrevet

Sluttet å se på da presten i Vålerenga kirke krasjet med en buss i Majorstukrysset og var fortvilet over ikke å bli trodd da han sa at det ikke var hans feil...

Gjest Sara Salamander
Skrevet

Jo, nå får det være grenser! Tenk å komme å tråkke andre på tærne på den måten. Det går bare ikke an. Skjønner ikke at Barstad har samvittighet til å lede et slikt konsept, der de henger ut folk. Og disse testene de driver med. Vil produsentene at deres produkter skal testes? Hva med de som produserer produkter som ikke holder mål? De ønsker vel ikke at det skal komme frem i dagslyset? Nei makan til sabotasje-reportasjer! Nå må det være nok!

Gjest sverreherre
Skrevet

Jo, nå får det være grenser! Tenk å komme å tråkke andre på tærne på den måten. Det går bare ikke an. Skjønner ikke at Barstad har samvittighet til å lede et slikt konsept, der de henger ut folk. Og disse testene de driver med. Vil produsentene at deres produkter skal testes? Hva med de som produserer produkter som ikke holder mål? De ønsker vel ikke at det skal komme frem i dagslyset? Nei makan til sabotasje-reportasjer! Nå må det være nok!

Uff for et endeløst tullprat du fører.

Gjest Sara Salamander
Skrevet

Uff for et endeløst tullprat du fører.

Ja! Blir du svett i øra? Hehe

Skrevet

Jeg er helt enig. Det er rett og slett pinlig å se på disse TV2 reporterne som ALDRI gir seg når de lukter blod.

Gjest frittfrem
Skrevet

Jeg er helt enig. Det er rett og slett pinlig å se på disse TV2 reporterne som ALDRI gir seg når de lukter blod.

Det er jo helt riktig. La faenskapet som ikke vil gjøre opp for seg bli ordentlig bløgga.

Skrevet

Det er jo helt riktig. La faenskapet som ikke vil gjøre opp for seg bli ordentlig bløgga.

Det er bare det at TV2's fremstilling av fakta neppe er den eneste rette versjonen bestandig....

Og når reporterne deres oppfører seg som troll og innbruddstjuver, så har jeg forståelse for at de blir tuppet på hue og rævva ut...

Skrevet

Jeg er delvis enig. Det er trist at de må vise slike innslag for å få folk til å se på. Det er jo selvsagt alltid de verste klippene de reklamerer for! Men jeg vil ikke uten videre kalle dette dårlig journalistikk.

Hvordan skulle vinklingen vært gjort annerledes da? De "bad-guys"ene får jo en sjanse til å uttale seg og vise sin side av saken. Jeg synes det er helt greit at de pusher på de verste svindlerne, men av og til bruker de dårlige framgangsmetoder for å få noe ut av disse...

Gjest klippe klipp
Skrevet

Jeg er delvis enig. Det er trist at de må vise slike innslag for å få folk til å se på. Det er jo selvsagt alltid de verste klippene de reklamerer for! Men jeg vil ikke uten videre kalle dette dårlig journalistikk.

Hvordan skulle vinklingen vært gjort annerledes da? De "bad-guys"ene får jo en sjanse til å uttale seg og vise sin side av saken. Jeg synes det er helt greit at de pusher på de verste svindlerne, men av og til bruker de dårlige framgangsmetoder for å få noe ut av disse...

....er det greit at de klipper vekk fakta som kommer fram som er til motpartens fordel??

Hvis feks motparten sier:

Jeg har jo tilbudt deg xxx.

(xxx = detpersonen har krav på, -men vil ikke ta i mot fordi mye vil ha mer).

Også klippes dette vekk, for ellers er det jo ikke noen sak.

Dette skjer faktisk i programmet.

Skrevet

Legger veldig merke til at TV2 er veldig frempå og viser angrep på journalister. De spekulerer litt i dette, uten å forsvare slike angrep. Jeg synes det virker noe useriøst, ja.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...