Gjest sandex Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Jeg har ALDRI sympati med de som blir forfulgt. Tror du DE behandler folk ordentlig? - nei, som man reder, så ligger man 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 ....er det greit at de klipper vekk fakta som kommer fram som er til motpartens fordel?? Hvis feks motparten sier: Jeg har jo tilbudt deg xxx. (xxx = detpersonen har krav på, -men vil ikke ta i mot fordi mye vil ha mer). Også klippes dette vekk, for ellers er det jo ikke noen sak. Dette skjer faktisk i programmet. Ååå ja - du er en av de "stakkars" forfulgte men nei - synes ikke synd i de/deg 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Jo, nå får det være grenser! Tenk å komme å tråkke andre på tærne på den måten. Det går bare ikke an. Skjønner ikke at Barstad har samvittighet til å lede et slikt konsept, der de henger ut folk. Og disse testene de driver med. Vil produsentene at deres produkter skal testes? Hva med de som produserer produkter som ikke holder mål? De ønsker vel ikke at det skal komme frem i dagslyset? Nei makan til sabotasje-reportasjer! Nå må det være nok! hehe 0 Siter
Gjest klippe klipp Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Ååå ja - du er en av de "stakkars" forfulgte men nei - synes ikke synd i de/deg Er ikke en av de jeg nei, men kjenner til saker ;o) 0 Siter
Gjest tidligere '!-o-!' Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Jeg har ALDRI sympati med de som blir forfulgt. Tror du DE behandler folk ordentlig? - nei, som man reder, så ligger man Jeg har ALDRI sympati med de som blir forfulgt _av_TV2_hjelper_ deg_, mener du vel. :-) I så fall er jeg helt enig med deg. 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Jeg har ALDRI sympati med de som blir forfulgt _av_TV2_hjelper_ deg_, mener du vel. :-) I så fall er jeg helt enig med deg. Ja, selvfølgelig, de som blir forfulgt av TV2 hjelper deg ikke helt riktig formulert nei Andre forfulgte kan man jo ha sympati med 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.