Gå til innhold

forslag til gave til fadderbarn i Kenya på 4 år?

Anbefalte innlegg

Gjest Afrikafadder
Skrevet

har tenkt å sende en gave ned dit nå, men er usikker på hva jeg skal sende. Det må være noe som ikke kan knuses eller ødelegges under turen. Og ikke noe som er så dyrt, eller fint at hun risikerer å bli frastjålet det eller ranet.

Forslag?

Gjest et par ting
Skrevet

Noen truser, undertrøye, liten veske, hårstrikker.

Gjest Afrikafadder
Skrevet

Tegnesaker?

får jeg kjøpt tegnestifter med ark også? Tror hun må ha begge deler hvis hun skal ha nytte av fargeblyantene.

Skrevet

får jeg kjøpt tegnestifter med ark også? Tror hun må ha begge deler hvis hun skal ha nytte av fargeblyantene.

ehhh...kjøp ark i tillegg.

REMA selger fargeblokker og tegneblokker for en rimelig penge.

Gjest pekka
Skrevet

Mener å ha hørt at vekten ikke må være mer enn 150gram??? Ikke mye man kan sende da liksom. Håper jeg minnes feil.

Papirdukker m klær?

fargepenner, klistermerker, armbånd, hårpynt,mm

Skrevet

Vet ikke om du kan gjøre dette,men jeg har et fadderbarn gjonnom boliviafamilien.Jeg sender penger så ordner de det på kontoret i Bolivia,og han får pengene rett i lomma,så får jeg bilde av han og hva han har kjøpt etter noen måneder.

Da vet jeg at pengene er komt frem til fadderbarnet mitt

Gjest Afrikafadder
Skrevet

Vet ikke om du kan gjøre dette,men jeg har et fadderbarn gjonnom boliviafamilien.Jeg sender penger så ordner de det på kontoret i Bolivia,og han får pengene rett i lomma,så får jeg bilde av han og hva han har kjøpt etter noen måneder.

Da vet jeg at pengene er komt frem til fadderbarnet mitt

Ja det hadde jo naturlig vært det beste å sende penger. heller enn at jeg skal sende ting i fra vesten som jeg ikke aner om faller i smak.

Men er usikker på om pengene kommer frem om jeg sender det. Tror det er såpass korrupt der nede at det er vanskelig å få pengene frem til riktig person.

Angela1365380318
Skrevet

Ark og tegnestifter, ball (begge deler er lett å dele med andre unger) dukke, (billige er sikkert like bra som miracle baby for de)hårpynt, en kjole, pekebok, memory,sokker,tannbørste, kopp og fat med barnemotiv, en liten ransel, et lite instrumet, kastanjetter, de som er like xylofon bare med metall som man slår på med to pinner, en veske, drikkeflaske, matboks, bilde av dere, hun er vel som jenter flest skal du se:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...