Gjest valg for framtida Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Ville du valgt: Vaniljefarget eller Kirsebærfarget? Og i såfall, hvilken farge på veggene, som har smal panel på. 0 Siter
Dorthe Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Lite kjøkken - vaniljefarget stort kjøkken - kirsebær 0 Siter
Gjest lille rosinen Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Jeg ville valgt hvitt! Men siden det ikke er et alternativ, så ville jeg valgt vaniljefarget. Dette blir jo en smakssak. Jeg er ikke så glad i kirsebær..., og syns det er fint med lyst kjøkken (dog, mørke kjøkken ser ut til å komme mer og mer). Jeg ville valgt en helt lys farge på veggene ala latte, krem e.l. En lys farge som brekker mer over til brunt eller gult heller enn grått. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Vanilje! Syns kirsebærfarge er nydelig, men såpass mørkt at i alle fall jeg ville gått lei etter X antall år. 0 Siter
Juneau Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Vaniljefarget kjøkken, og samme farge på trepanelet. Det har jeg, og det er lekkert! 0 Siter
Gjest valg for framtida Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Vaniljefarget kjøkken, og samme farge på trepanelet. Det har jeg, og det er lekkert! Samme farge, hmmmmm......er det fint altså. Ser det ikke helt for meg. Hvilke farger har du på lister og vinduskarmer? 0 Siter
Juneau Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Samme farge, hmmmmm......er det fint altså. Ser det ikke helt for meg. Hvilke farger har du på lister og vinduskarmer? Taklister: samme farge som kjøkkenskap/vegger. Vindu/dører: egghvit. Gulvlister: Mørk eik. Kirsebærparkett på gulv. Heltre kirsebærkjøkkenbenkeplate. Det er fint:-) 0 Siter
Mathildaa Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Vaniljefarget! Og det tipset du fikk med å ha med samme farge på panel er faktisk veldig fint! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.