Gå til innhold

Hva ville du valgt (kjøkken)

Anbefalte innlegg

Gjest valg for framtida
Skrevet

Ville du valgt:

Vaniljefarget

eller

Kirsebærfarget?

Og i såfall, hvilken farge på veggene, som har smal panel på.

Skrevet

Lite kjøkken - vaniljefarget

stort kjøkken - kirsebær

Gjest lille rosinen
Skrevet

Jeg ville valgt hvitt! Men siden det ikke er et alternativ, så ville jeg valgt vaniljefarget. Dette blir jo en smakssak. Jeg er ikke så glad i kirsebær..., og syns det er fint med lyst kjøkken (dog, mørke kjøkken ser ut til å komme mer og mer).

Jeg ville valgt en helt lys farge på veggene ala latte, krem e.l. En lys farge som brekker mer over til brunt eller gult heller enn grått.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Vanilje!

Syns kirsebærfarge er nydelig, men såpass mørkt at i alle fall jeg ville gått lei etter X antall år.

Skrevet

Vaniljefarget kjøkken, og samme farge på trepanelet.

Det har jeg, og det er lekkert!

Gjest valg for framtida
Skrevet

Vaniljefarget kjøkken, og samme farge på trepanelet.

Det har jeg, og det er lekkert!

Samme farge, hmmmmm......er det fint altså. Ser det ikke helt for meg.

Hvilke farger har du på lister og vinduskarmer?

Skrevet

Samme farge, hmmmmm......er det fint altså. Ser det ikke helt for meg.

Hvilke farger har du på lister og vinduskarmer?

Taklister: samme farge som kjøkkenskap/vegger. Vindu/dører: egghvit. Gulvlister: Mørk eik. Kirsebærparkett på gulv. Heltre kirsebærkjøkkenbenkeplate. Det er fint:-)

Skrevet

Vaniljefarget! Og det tipset du fikk med å ha med samme farge på panel er faktisk veldig fint!:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...