Gå til innhold

Pokkers mobil!

Anbefalte innlegg

Mary Poppins
Skrevet

Var på byen igår, og har muligens fått en dråpe drikke på mobilen min, og nå er den helt ødelagt. Først så ble skjermen rød, men den fungerte bortsett fra at alt var rødt. Sånn var den i hele natt og idag inntil nå - jeg skrudde den av for så å forsøke og skru den på igjen og nå kommer jeg bare til en skjerm med tusenvis av fargede prikker, får ikke tastet pinkode en gang.

Argh! Så vannvittig irriterende!

Skrevet

Hvis mobilen blir våt, så må man ta ut batteriet, og ellers ta den så mye fra hverandre som man kan, og la den ligge slik og tørke et par dager, før man i det hele tatt prøver å sette i batteriet og slå den på... .

Så dessverre så kan du nok ha gjort vondt verre med å prøve å slå den på allerede... :-(

Gjest pekka
Skrevet

Skikkelig surt det ja, anbefaler deg å kjøpe en "mobilveske" eller hva det heter, da slipper du sprutskader.....

Plukk den fra hverandre som nevnt over, og la den tørke godt. tvi tvi...

Mary Poppins
Skrevet

Hvis mobilen blir våt, så må man ta ut batteriet, og ellers ta den så mye fra hverandre som man kan, og la den ligge slik og tørke et par dager, før man i det hele tatt prøver å sette i batteriet og slå den på... .

Så dessverre så kan du nok ha gjort vondt verre med å prøve å slå den på allerede... :-(

Skrudde den av og på igår og det gikk fint, bortsett fra at skjermen var rød, men fungerte likevel.

Det er en samsung mobil og den kan ikke tas fra hverandre noe særlig, kan ta av batteriet men det er det hele. Tror det har kommet fukt inn ved tastene for det virker som det er der problemet ligger. Sånn sett var de gamle nokiane mye bedre der du kunne plukke de helt fra hverandre, ta ut tastene og alt.

Jaja, jeg må vel vare innse at mobilen min er dø, og at jeg må ut med to-tre tusenlapper for å kjøpe ny - slikt er surt.

Mary Poppins
Skrevet

Skikkelig surt det ja, anbefaler deg å kjøpe en "mobilveske" eller hva det heter, da slipper du sprutskader.....

Plukk den fra hverandre som nevnt over, og la den tørke godt. tvi tvi...

Det er en samsung mobil og den kan ikke tas fra hverandre noe særlig, kan ta av batteriet men det er det hele. :(

Skrevet

Har mobilen blitt fyllesyk også nå?

Hvordan er formen din?

Skrevet

Skrudde den av og på igår og det gikk fint, bortsett fra at skjermen var rød, men fungerte likevel.

Det er en samsung mobil og den kan ikke tas fra hverandre noe særlig, kan ta av batteriet men det er det hele. Tror det har kommet fukt inn ved tastene for det virker som det er der problemet ligger. Sånn sett var de gamle nokiane mye bedre der du kunne plukke de helt fra hverandre, ta ut tastene og alt.

Jaja, jeg må vel vare innse at mobilen min er dø, og at jeg må ut med to-tre tusenlapper for å kjøpe ny - slikt er surt.

Ta ut batteriet og legg mobil og batteri til tørk en plass det er litt varmt,ikke for varmt da.

om dette funker er vel kanskje tvilsomt men går jo an og prøve

Skrevet

Du skal ikke se bort ifra at den vil kunne overleve selv om det bare er batteriet (og dekselet til batteriet) du kan ta av. Jeg ville i alle fall gitt telefonen et par dager før jeg ga den helt opp.

Snorkfrøken
Skrevet

Det er en samsung mobil og den kan ikke tas fra hverandre noe særlig, kan ta av batteriet men det er det hele. :(

phø!!.. alt kan plukkes ifra hverandre. Om de kan settes sammen igjen etterpå er et helt annet spørsmål...

;o)

Mary Poppins
Skrevet

Har mobilen blitt fyllesyk også nå?

Hvordan er formen din?

Idag er formen min veldig bra ;) men igår var den ikke fullt så bra, men tok det egentlig ganske rolig på lørdag så den var ikke så aller verst heller.

Verre er det med mobilen, den er nok fyllesyk enda desverre :(

Skrevet

Idag er formen min veldig bra ;) men igår var den ikke fullt så bra, men tok det egentlig ganske rolig på lørdag så den var ikke så aller verst heller.

Verre er det med mobilen, den er nok fyllesyk enda desverre :(

Hehe, hade du vært fyllesyk i dag, så hadde du vært skikkelig på fylla.

En kamerat av meg drakk seg dritings (bare fornavnet) natt til en lørdag. Han var borte fra jobben til og med onsdag, måtte gå hjem fra jobben på mandag formiddag.

Han drakk 3 kasser øl.

Den gangen var han ung også og tålte mer enn i dag, han kunne ha i seg ufattelig mengder.

Mary Poppins
Skrevet

Mobilen min lever igjen!! :)

Jeg var nede på telebutikken for å kjøpe ny mobil, men tok med meg den gamle bare for å høre om det var noe å gjøre med den, og da jeg skulle skru den på for å vise, så funket den plutselig helt fint.

Der sparte jeg noen tusen kroner. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...