Gå til innhold

Jeg er så dum!

Anbefalte innlegg

Gjest tuttelina
Skrevet

Fikk spm om jeg kunne jobbe på et sted jeg aldri har jobba før,jeg sa d passa litt dårlig,men ble så paff at jeg ga dem tlfnr mitt.De trengte noen ei helg pga manko av folk på jobben.

For at jeg skal være snill og hjelpe dem, utsetter jeg meg for så mye mer; stress, utilpasshet,uforberedt på jobb, nervøsitet, etc etc.

Men istedet for å svare at jeg ikke kunne (da de evt ville ringe), gravde jeg meg dypt inn i leiligheten hele den helga, og sov. Innbilte meg selv at jeg var syk. Og nå tror jeg de kanskje har prøvd å fått tak i meg,tror de har ringt noen som kjenner meg.

Hvorfor gjør jeg dette mot meg selv (og dem?) Nå kommer jeg vel ikke til å vise meg der på flere år! Og jeg har så dårlig samvittighet.

Skrevet

Vet ikke om det var det du var ute etter, men pass på å få veldig god timelønn.

Hvis de kan ringe og be deg komme på rappet, burde du minst ha 50% mer i timen enn de som har fast. Jeg vet mange blir utnyttet for luselønn på denne måten.

Gjest tuttelina
Skrevet

Vet ikke om det var det du var ute etter, men pass på å få veldig god timelønn.

Hvis de kan ringe og be deg komme på rappet, burde du minst ha 50% mer i timen enn de som har fast. Jeg vet mange blir utnyttet for luselønn på denne måten.

Det visste jeg ikke. Men uansett, jeg kan ikke stille opp på så kort varsel når jeg aldri har jobba der. Hadde blitt bare kaos, for min del

Gjest Grevlingen
Skrevet

Hvorfor er det så galt å grave seg ned litt ?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...