Gå til innhold

Han har spilt på to hester

Anbefalte innlegg

Gjest skikkelig vonbroten

Har hatt en kjæreste i snart 2 år, vi bor ikke sammen.

Helt tilfeldig fant jeg ut at han hadde kontakt med en annen jente, og at dette har pågått siden i sommer.

Han reiste til utlandet i en uke og jeg fant da ut at han hadde truffet denne jenta.

Han kommer hjem, later som om ingenting har hendt.

Jeg spør flere direkte spørsmål og får uærlige svar.

Jeg har ennå ikke sagt at jeg vet det, da jeg føler for å sortere tankene mine og ikke gjøre noe overilt.

Jeg vet hvem denne jenta er, hun vet ikke hvem jeg er.

Jeg er sint og såret og meget overrasket. Han kommer hjem og later som ingenting, kommer med kjærlighetserklæringer til meg og forteller meg hvor flott jeg er.

Inni meg raser det, jeg er kvalm, jeg føler for å kaste opp. Jeg har vært gjennom en del og jeg advarte ham på forhånd å ikke misbruke min tillit, ikke med overlegg såre meg om han visste at han ikke var seriøs med tanke på vårt forhold.

Likevel gjorde han det altså.

Vi hadde snakket om å flytte sammen, gifte oss til neste år om alt gikk bra, å så gjør han dette.

Kan legge til at vi begge har barn fra tidligere forhold.

Jeg føler meg så utrolig sviktet. Samtidig føler jeg at denne andre jenta også bør vite at han faktisk har vært sammen med meg hele denne tiden de har hatt kontakt.

Han har jo sviktet henne også.

Samtidig er jo også motivet mitt hevn.

Vil det være feil av meg å informere denne jenta?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/221309-han-har-spilt-p%C3%A5-to-hester/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lille rosinen

Informer kjæresten din du...

Har han reist på ferie med denne jenta ei uke?

Hvis dette hadde skjedd meg før jeg hadde flytta sammen med kjæresten, så hadde jeg nok gjort det slutt...

Uansett hva du skal gjøre, hvis motivet er hevn så ville jeg unnlatt å gjøre det. Hvis ET av motivene er hevn ville jeg også tenkt meg veldig godt om før jeg hadde gjort det. Spørs om det vil gjøre så godt i lengden...

Gjest emma69

Informer kjæresten din du...

Har han reist på ferie med denne jenta ei uke?

Hvis dette hadde skjedd meg før jeg hadde flytta sammen med kjæresten, så hadde jeg nok gjort det slutt...

Uansett hva du skal gjøre, hvis motivet er hevn så ville jeg unnlatt å gjøre det. Hvis ET av motivene er hevn ville jeg også tenkt meg veldig godt om før jeg hadde gjort det. Spørs om det vil gjøre så godt i lengden...

Uff, dette høres fælt ut, for en dust!

Du vil vel uansett ikke ha videre kontakt med ham? I så fall hadde jeg nok gjort det som føltes best, med eller uten hevnmotiv.

Forteller du dette til henne, blir sikkert hun like lei seg som du er nå, men hun har da rett på å vite hvilken dust hun treffer hun også.

Mest sannsynlig vil han i såfall bli stående der med sjegget i postkassen, og det fortjener han....

Lykke til uansett hva du gjør!

Annonse

Gjest lille rosinen

Du vil vel uansett ikke ha videre kontakt med ham? I så fall hadde jeg nok gjort det som føltes best, med eller uten hevnmotiv.

Forteller du dette til henne, blir sikkert hun like lei seg som du er nå, men hun har da rett på å vite hvilken dust hun treffer hun også.

Mest sannsynlig vil han i såfall bli stående der med sjegget i postkassen, og det fortjener han....

Tror du la dette innlegget inn på feil sted... Hvis du legger det inn på trådstarteren, kan hun se det når hun trykker på "svar til meg"...

Gjest skikkeli vonbroten

Jeg kommer nok til å fortelle det til henne ja, så får hun selv gjøre seg opp en mening.

Synes jo synd på henne også, for han framstår som en skikkelig flott mann.

Vel vel, skinnet bedrar. Og jeg håper jo at han står igjen uten noen, synes han hadde fortjent å få føle litt på hvor vondt det faktisk er.

Hvis han da i det hele tatt føler noe....:-(

Gjest skikkelig vonbroten

Om sannheten er brutal, er den ingenting imot å bli sveket og løyet for.

Ut fra det du skriver her, synes jeg definitivt denne andre jenta bør få høre om drittsekkens dobbeltspill.

Det er har du helt rett i. Sviket og løgnene, det er det aller verste.

Følelsen av å ha blitt lurt, kastet bort dyrebar tid, ydmyket og rett og slett ikke blitt respektert.

Du har delt dine innerste tanker, gitt alt av deg selv.

Fatter ikke at det er mulig å spille slikt skuespill jeg.

Det er har du helt rett i. Sviket og løgnene, det er det aller verste.

Følelsen av å ha blitt lurt, kastet bort dyrebar tid, ydmyket og rett og slett ikke blitt respektert.

Du har delt dine innerste tanker, gitt alt av deg selv.

Fatter ikke at det er mulig å spille slikt skuespill jeg.

Da trekker du deg med ryggen rak og blikket framover. Noe slikt kan aldri heles.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...