Gå til innhold

Messenger

Anbefalte innlegg

Gjest Lurer jeg på
Skrevet

Hvordan kan jeg finne tilbake til noe noen har skrevet til datteren min. ( trussler)

Elisabeth1365380359
Skrevet

hvis dere lagrer logg så kan det lett finnes. Lagrer dere logg?

Gjest Lurer jeg på
Skrevet

hvis dere lagrer logg så kan det lett finnes. Lagrer dere logg?

Ehhhhh. hvordan ser jeg det???

Gjest Madagaskar
Skrevet

Ehhhhh. hvordan ser jeg det???

Gå på mine dokumenter, se om det ligger en mappe som heter "mine samtalelogger" eller noe lignende.

HVis ikke så kan du gå inn på selve messenger-menyen. Gå på verktøy - alternativer - meldinger. Under meldingslogg der, står det om dere lagrer automatisk eller ikke.

Er det krysset av for det, så er alt lagret i den mappa som er oppført under.

Håper du finner fram da

Gjest Lurer jeg på
Skrevet

Gå på mine dokumenter, se om det ligger en mappe som heter "mine samtalelogger" eller noe lignende.

HVis ikke så kan du gå inn på selve messenger-menyen. Gå på verktøy - alternativer - meldinger. Under meldingslogg der, står det om dere lagrer automatisk eller ikke.

Er det krysset av for det, så er alt lagret i den mappa som er oppført under.

Håper du finner fram da

Takk.Vet du kanskje også hvordan jeg skal få lagt til en person som tidligere er slettet?

Gjest Madagaskar
Skrevet

Takk.Vet du kanskje også hvordan jeg skal få lagt til en person som tidligere er slettet?

Blokkerte dere personen samtidig? Da kan du finne personens mail-adr. igjen, hvis det er det du er ute etter?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...