Gjest Lurer jeg på Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Hvordan kan jeg finne tilbake til noe noen har skrevet til datteren min. ( trussler) 0 Siter
Elisabeth1365380359 Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 hvis dere lagrer logg så kan det lett finnes. Lagrer dere logg? 0 Siter
Gjest Lurer jeg på Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 hvis dere lagrer logg så kan det lett finnes. Lagrer dere logg? Ehhhhh. hvordan ser jeg det??? 0 Siter
Gjest Madagaskar Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Ehhhhh. hvordan ser jeg det??? Gå på mine dokumenter, se om det ligger en mappe som heter "mine samtalelogger" eller noe lignende. HVis ikke så kan du gå inn på selve messenger-menyen. Gå på verktøy - alternativer - meldinger. Under meldingslogg der, står det om dere lagrer automatisk eller ikke. Er det krysset av for det, så er alt lagret i den mappa som er oppført under. Håper du finner fram da 0 Siter
Gjest Lurer jeg på Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Gå på mine dokumenter, se om det ligger en mappe som heter "mine samtalelogger" eller noe lignende. HVis ikke så kan du gå inn på selve messenger-menyen. Gå på verktøy - alternativer - meldinger. Under meldingslogg der, står det om dere lagrer automatisk eller ikke. Er det krysset av for det, så er alt lagret i den mappa som er oppført under. Håper du finner fram da Takk.Vet du kanskje også hvordan jeg skal få lagt til en person som tidligere er slettet? 0 Siter
Gjest Madagaskar Skrevet 10. mars 2006 Skrevet 10. mars 2006 Takk.Vet du kanskje også hvordan jeg skal få lagt til en person som tidligere er slettet? Blokkerte dere personen samtidig? Da kan du finne personens mail-adr. igjen, hvis det er det du er ute etter? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.