Gjest Tristann Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Lakrispiper er mye kulere! Nå når det er røykeforbud i det offentlige rom, så må det være mye tøffere for en bussjåfør å sitte med en lakrispipe enn utent snadde? Jeg foreslår at du går over til det, jeg :-) Jeg jobber jo bare deltid, så jeg får da patta nok på pepan.. Men, det hadde kanskje vært bra å ha noe å sutte på mens jeg kjører også? Kanskje jeg skulle prøve.. Pepenuss: 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Vibrerende badeand. Et par stykker kommer til å ta denne med en gang, men hvis ikke de leser dette, blir det vanskelig for andre.. tror jeg Er du Cecily? 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Jeg jobber jo bare deltid, så jeg får da patta nok på pepan.. Men, det hadde kanskje vært bra å ha noe å sutte på mens jeg kjører også? Kanskje jeg skulle prøve.. Pepenuss: Ja, gå for lakrispipe i bussen! Da vil du glede både meg og "rett svar", siden det var h*ns ide' :-) 0 Siter
Gjest :-) :-) !!!! :-) :-) hilsen meg Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Vibrerende badeand. Et par stykker kommer til å ta denne med en gang, men hvis ikke de leser dette, blir det vanskelig for andre.. tror jeg En i blondiegjengen ihvertfall! ;-) MP? Hilsen en annen som ennå ikke er avslørt i denne tråden!!! :-) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Dette er et innlegg overfylt med smiley'er og utropstegn!!!!! ;-) :-) *lol* Laguna? 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Nope Da må det være Mary Popins, jeg vet at jeg har støtt på den anda på msn en gang. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 En i blondiegjengen ihvertfall! ;-) MP? Hilsen en annen som ennå ikke er avslørt i denne tråden!!! :-) Lurulf? 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 En i blondiegjengen ihvertfall! ;-) MP? Hilsen en annen som ennå ikke er avslørt i denne tråden!!! :-) Riktig, men jeg er usikker på hvem du er... *tenker* flere hint? 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Lurulf? Nei, det er ikke meg. Jeg bruker ikke å ha så mange smileyer heller. 0 Siter
Gjest hvem er jeg da montro? Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Laguna? Nei! ;-) Men hun bruker nok også mye smileys. Det er jo ikke sikkert at andre legger så godt merke til hvem som bruker mye og lite av dette. Men det har både vært en tråd her inne om hvor slitsomt det er at man "må" bruke smileys for ikke å bli tatt for å være sur OG en tråd (eller ihvertfall stadige kommentarer) om bruk av utropstegn, og jeg følte meg veldig "truffet" av dem begge! ;-) 0 Siter
Gjest hvem er jeg da montro? Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Riktig, men jeg er usikker på hvem du er... *tenker* flere hint? *legger hodet i bløt for å finne hint som ikke er "total give-aways"*!!!! ;-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Riktig, men jeg er usikker på hvem du er... *tenker* flere hint? Du skulle brukt de 7 samene, da hadde jeg tatt deg med en gang! 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Nei! ;-) Men hun bruker nok også mye smileys. Det er jo ikke sikkert at andre legger så godt merke til hvem som bruker mye og lite av dette. Men det har både vært en tråd her inne om hvor slitsomt det er at man "må" bruke smileys for ikke å bli tatt for å være sur OG en tråd (eller ihvertfall stadige kommentarer) om bruk av utropstegn, og jeg følte meg veldig "truffet" av dem begge! ;-) Si det! Jeg vet det nok, men kommer ikke på det! 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Da må det være Mary Popins, jeg vet at jeg har støtt på den anda på msn en gang. Jepp! Jeg la ut link til en vibrerende bondage badeand i forbindelse med en tråd der jeg og Cecily og M.A tulla veldig, siden har denne badeanden kommet opp ved flere anledninger, spesielt mellom meg og M.A 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Du skulle brukt de 7 samene, da hadde jeg tatt deg med en gang! Hehe jeg tenkte på det, men så kom jeg på at det kanskje ble for lett ;-) 0 Siter
Gjest hvem er jeg da montro? Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Riktig, men jeg er usikker på hvem du er... *tenker* flere hint? OK, her kommer et hint: Ettbarnsmor 0 Siter
favn Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 En i blondiegjengen ihvertfall! ;-) MP? Hilsen en annen som ennå ikke er avslørt i denne tråden!!! :-) Tøyseguri, morsan ;-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Hehe jeg tenkte på det, men så kom jeg på at det kanskje ble for lett ;-) Den hadde både Prozak og jeg tatt ihvert fall Sikkert mange flere også. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.