Soria Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Nei! ;-) Men hun bruker nok også mye smileys. Det er jo ikke sikkert at andre legger så godt merke til hvem som bruker mye og lite av dette. Men det har både vært en tråd her inne om hvor slitsomt det er at man "må" bruke smileys for ikke å bli tatt for å være sur OG en tråd (eller ihvertfall stadige kommentarer) om bruk av utropstegn, og jeg følte meg veldig "truffet" av dem begge! ;-) skara? 0 Siter
morsan Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Tøyseguri, morsan ;-) LOL!!! Jeg _visste_ du ville ta den! ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 skara? Nope! Førstepremie gikk til favn! .-) 0 Siter
morsan Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Si det! Jeg vet det nok, men kommer ikke på det! Ikke uventet ble jeg avslørt av favn! :-) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Nei! ;-) Men hun bruker nok også mye smileys. Det er jo ikke sikkert at andre legger så godt merke til hvem som bruker mye og lite av dette. Men det har både vært en tråd her inne om hvor slitsomt det er at man "må" bruke smileys for ikke å bli tatt for å være sur OG en tråd (eller ihvertfall stadige kommentarer) om bruk av utropstegn, og jeg følte meg veldig "truffet" av dem begge! ;-) Morsan? 0 Siter
morsan Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Du skulle brukt de 7 samene, da hadde jeg tatt deg med en gang! Den historien har jeg ikke fått med meg! 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Ikke uventet ble jeg avslørt av favn! :-) Å! 0 Siter
favn Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 LOL!!! Jeg _visste_ du ville ta den! ;-) Jeg tror ikke du kan skjule deg _noen_ steder for meg. Neida... hehe... Men de jeg 'kjenner' på dol, ser jeg stort sett under pseudo-nick også. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Jepp! Jeg la ut link til en vibrerende bondage badeand i forbindelse med en tråd der jeg og Cecily og M.A tulla veldig, siden har denne badeanden kommet opp ved flere anledninger, spesielt mellom meg og M.A Ja, det stemmer, jeg husker at jeg hørte om den på msn med M.Angelica og en blondine til. Men den linken har jeg ikke sett. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Den historien har jeg ikke fått med meg! Den var ganske grov, men morsom! MP gav noen svar på tiltale så det holdt! 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Jepp! Sølv til deg! :-) Jeg er så god atte! 0 Siter
morsan Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Jeg tror ikke du kan skjule deg _noen_ steder for meg. Neida... hehe... Men de jeg 'kjenner' på dol, ser jeg stort sett under pseudo-nick også. Virkelig? (Til dette med å gjenkjenne folk under anonymt nick) Men kan du være så sikker, da? Mulig jeg bare er lettlurt, men jeg skjønner nesten aldri hvem folk er jeg - bortsett fra at jeg kan kjenne igjen en del maikenske innlegg...;-) Men sånn som den som påstår å ha kjent igjen Tristann - skjønner iklke hvordan folk klarer å se sånt, jeg! *blond* 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Virkelig? (Til dette med å gjenkjenne folk under anonymt nick) Men kan du være så sikker, da? Mulig jeg bare er lettlurt, men jeg skjønner nesten aldri hvem folk er jeg - bortsett fra at jeg kan kjenne igjen en del maikenske innlegg...;-) Men sånn som den som påstår å ha kjent igjen Tristann - skjønner iklke hvordan folk klarer å se sånt, jeg! *blond* Jeg lurer også på hvem det er..... 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 LOL!!! Jeg _visste_ du ville ta den! ;-) Er det du ja!!! Hmm den burde jeg faktisk ha tatt.. 0 Siter
Gjest hvem tror du nå da Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Kongebra! *s* Og jeg er... Ha ha, du klarer ikke kamuflere nicket ditt! 0 Siter
favn Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Virkelig? (Til dette med å gjenkjenne folk under anonymt nick) Men kan du være så sikker, da? Mulig jeg bare er lettlurt, men jeg skjønner nesten aldri hvem folk er jeg - bortsett fra at jeg kan kjenne igjen en del maikenske innlegg...;-) Men sånn som den som påstår å ha kjent igjen Tristann - skjønner iklke hvordan folk klarer å se sånt, jeg! *blond* Nja, nå mener jeg de jeg 'kjenner', ikke sånn generelt (i den grad jeg orker å lese de anonymes innlegg...). 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Den historien har jeg ikke fått med meg! Den var ganske grov, og ikke minst helt banal 0 Siter
morsan Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Den var ganske grov, og ikke minst helt banal Ja, ja, det same kan det være! ;-) *tørr* 0 Siter
morsan Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Nja, nå mener jeg de jeg 'kjenner', ikke sånn generelt (i den grad jeg orker å lese de anonymes innlegg...). Ja, skjønte det - mistenker deg ikke for å være den som har avslørt Tristann, altså! ;-) Men har du avslørt anonyme innlegg fra meg også?? (Ikke si hvilket her inne, isåfall! *he he*) Ikke det at jeg har så mange, men velger man å være anonym er det jo en grunn til det.... ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.