Gå til innhold

Blir du med på DOL-treff?

Anbefalte innlegg

Gjest Persille
Skrevet

Etter at Flisa lanserte idéen i går, har M.Angelica og jeg tenkt litt på om vi faktisk skal gjennomføre det.

Så langt har vi kommet til følgende plan;

Vi arrangerer på et utested i Oslo, et sted man både kan spise og drikke, med lav nok musikk til at man kan snakke, med høy nok musikk til at man kan danse og feste.

Vi starter der et gitt klokkeslett, reserverer bord til det antallet som har meldt seg på, og deler ut navnelapper med nicket til de som kommer.

Videre får man selv velge om man skal skrive på fornavn f.eks - i tilfelle man ikke vil avsløre det...

Dersom det blir bra fest kan vi legge opp til nachspiel et gitt sted, hvis ikke kan man bare gå hjem når man ikke gidder mer.

Men; vi kan jo ikke sitter der å drikke og kose oss helt alene :)

Så derfor - om vi gjør det; Blir du med?

• Svar 98
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• MsSophie

5

• juli-jenta

5

• ShitDiddelyDo

4

• amber sun

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Flisa
Skrevet

Kanskje....jeg har vært på 3 treff før jeg -en på en indisk restaurant og to på Trosterudvillaen.

Gjest Persille
Skrevet

Kanskje....jeg har vært på 3 treff før jeg -en på en indisk restaurant og to på Trosterudvillaen.

Kanskje? Hvorfor skulle du ikke bli med da?

Fordi du ikke har lyst - eller pga opplegget?

Om det er det siste, tar vi gjerne imot forslag :)

Gjest Flisa
Skrevet

Kanskje? Hvorfor skulle du ikke bli med da?

Fordi du ikke har lyst - eller pga opplegget?

Om det er det siste, tar vi gjerne imot forslag :)

Fordi det kanskje ikke passer og sånn -jeg er en travel kvinne med mange jern i ilden :)

Gjest Tusen og EN nick
Skrevet

Kan dere ikke legge dette ut på "meldinger", så kan folk få litt tid til å tenke på om de vil være med. Og hvilket nick de skal stille med ;)

Gjest Persille
Skrevet

Kan dere ikke legge dette ut på "meldinger", så kan folk få litt tid til å tenke på om de vil være med. Og hvilket nick de skal stille med ;)

Jo, det kan jeg gjøre :)

Skrevet

Ja! Klart jeg ville bli med da, hvis jeg kan ihvertfall.

:-)

Og er M.Angelica med på planlegging og gjennomføring blir det garantert en bra fest!

Fiiiine! Jeg kommer hvis jeg kan, hvis ingen stopper meg ved utgangen ;-P

Gjest Persille
Skrevet

Ja! Klart jeg ville bli med da, hvis jeg kan ihvertfall.

:-)

Og er M.Angelica med på planlegging og gjennomføring blir det garantert en bra fest!

Fiiiine! Jeg kommer hvis jeg kan, hvis ingen stopper meg ved utgangen ;-P

Vel, det blir vel store skumle M.Angelica og meg i døren da, så du får bare passe deg!

:)

Skrevet

Vel, det blir vel store skumle M.Angelica og meg i døren da, så du får bare passe deg!

Men siden både du og M.Angelica er sååå greie og kjekke, så slipper dere meg nok inn. *s*

Dere to mikser nok sammen en super fest!

Skrevet

Ja, hvis det ikke er trapper der og ordentlig do så kommer jeg.

Gjest trultemor25
Skrevet

Ja, det hadde jo vært gøy da!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Tror ikke jeg er så klar for flere treff.

Men uansett ville jeg ikke gått for navnlapper. Det har gått fint uten på tidligere treff, og jeg tror ikke det er noe taktikk å få folk til å løpe rundt med f.eks. ShitDiddelyDo eller Persille på brystkassa hvis lokalet dere velger er et sted hvor det også ferdes vanlige folk.

Hehe, det hadde i hvert fall jeg nekta. :)

Gjest Flisa
Skrevet

Men uansett ville jeg ikke gått for navnlapper. Det har gått fint uten på tidligere treff, og jeg tror ikke det er noe taktikk å få folk til å løpe rundt med f.eks. ShitDiddelyDo eller Persille på brystkassa hvis lokalet dere velger er et sted hvor det også ferdes vanlige folk.

Og sånn som jeg ser ut nå (gubben har akkurat vist film av meg på skitur i dag) så NEKTER jeg å gå med en lapp det står noenlunde som kan ligne på en flis......

*DEPPA*

KNUSER VIDÅIEN

Skrevet

Dette hørtes festlig ut!

Flott ide Persille!

Det går vel C.S.I en høy gang vel? *blunke*

Gjest Persille
Skrevet

Dette hørtes festlig ut!

Flott ide Persille!

Det går vel C.S.I en høy gang vel? *blunke*

Vel, for tiden skal det ikke mye til skal jeg si deg!

Og du skal være glad jeg ikke ringer deg hver time og peprer deg med min relativt kjedelige tilværelse for tiden - jeg motstår fristelsen til å plage andre...

Bortsett fra litt innimellom da..

Gjest Persille
Skrevet

Aha - men da unngår vi det :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...