Gå til innhold

Blir du med på DOL-treff?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klart det. Bestiller billett og hotell i morgen.

Tuller, hadde aldri verden turt.

De har visst gærning-garanti!

• Svar 98
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• MsSophie

5

• juli-jenta

5

• ShitDiddelyDo

4

• amber sun

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Persille
Skrevet

Klart det. Bestiller billett og hotell i morgen.

Tuller, hadde aldri verden turt.

Pingle :)

Skrevet

Er ikke helt sikker på hvordan vi skal greie å kline, danse krangle og sloss samtidig..men pytt, pytt, den tid den sorg:-)

Det går så greit, jeg har god trening i det der...så det er bare å la meg føre...:-)

Mary Poppins
Skrevet

Hvis det passer at jeg kan dra hjem for helgen så kommer jeg nok :)

Skrevet

Jeg er redd åtte timer med taxi hver vei kunne komme til å ruinere meg. :)

Gjest Persille
Skrevet

Jeg er redd åtte timer med taxi hver vei kunne komme til å ruinere meg. :)

Th, det fins da alskens kommunikasjonsmidler i tillegg til taxi? Buss, fly, tog - andre som skal være med og har bil :)

Skrevet

Th, det fins da alskens kommunikasjonsmidler i tillegg til taxi? Buss, fly, tog - andre som skal være med og har bil :)

Og så kan jeg jo alltids slå opp det gamle teltet i Slottsparken! Bra og billig!

Hehehe.

Neeei - gravide kvinnfolk har ingenting på fest å gjøre, i alle fall ikke når det er såååå langt hjemmefra. Men det høres veldig gøy ut, altså!

Gjest vioola
Skrevet

Fordi det kanskje ikke passer og sånn -jeg er en travel kvinne med mange jern i ilden :)

isj , hadde kanskje kommet jeg.

men har jo skrevet under med forskjellige nick hele tida

Skrevet

Aha - men da unngår vi det :)

Navnelapper er fint på treff, hvis treffene foregår i lukket lokale. Og det kan man jo ha en del steder. Det treffet for x antall år siden somm foregikk på en indisk restaurant i Bygdøy Alle, var jo i lukket lokale, dvs. annen etasje i restauranten. Så det er jo alltids en mulighet, mener jeg. Ikke samme stedet nødvendigvis, men samme konseptet.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Navnelapper er fint på treff, hvis treffene foregår i lukket lokale. Og det kan man jo ha en del steder. Det treffet for x antall år siden somm foregikk på en indisk restaurant i Bygdøy Alle, var jo i lukket lokale, dvs. annen etasje i restauranten. Så det er jo alltids en mulighet, mener jeg. Ikke samme stedet nødvendigvis, men samme konseptet.

En annen ide kan jo være at man skal tippe på hvem de forskjellige er! *LOL*

Gjest M.Angelica
Skrevet

isj , hadde kanskje kommet jeg.

men har jo skrevet under med forskjellige nick hele tida

Det gjør ingenting. Festene blir som oftest bedre jo flere man er! :D

ShitDiddelyDo
Skrevet

Navnelapper er noe jeg forbinder med barnehagen og bør utgå uansett når det er snakk om voksne mennesker.

Men jeg har ikke så mye jeg skal ha sagt, for jeg sniker meg unna. :)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Ja! Klart jeg ville bli med da, hvis jeg kan ihvertfall.

:-)

Og er M.Angelica med på planlegging og gjennomføring blir det garantert en bra fest!

Fiiiine! Jeg kommer hvis jeg kan, hvis ingen stopper meg ved utgangen ;-P

Vi kan jo stå for underholdningen, vi to! ;D

Gjest M.Angelica
Skrevet

Navnelapper er noe jeg forbinder med barnehagen og bør utgå uansett når det er snakk om voksne mennesker.

Men jeg har ikke så mye jeg skal ha sagt, for jeg sniker meg unna. :)

"Men jeg har ikke så mye jeg skal ha sagt, for jeg sniker meg unna. :) "

Døøhh..festen inneholder øl! Favoritten din! Du kan da ikke si nei til noe sånt :P

ShitDiddelyDo
Skrevet

"Men jeg har ikke så mye jeg skal ha sagt, for jeg sniker meg unna. :) "

Døøhh..festen inneholder øl! Favoritten din! Du kan da ikke si nei til noe sånt :P

Øl kan man drikke uten å møte en bunch med mennesker jeg aldri har møtt. :)

Var litt annerledes før. Det første treffet jeg var på ble jeg vel mer eller mindre truet med på selv om jeg ikke ville, det andre var etter en del minitreff så jeg kjente mange av dem som skulle ditt, ikke minst var jeg sammen med et av kvinnfolka der, og på det siste store treffet jeg var på hadde jeg møtt så mange på diverse minitreff at jeg kjente de fleste av dem som skulle ditt, enkelte ganske godt, så det ble egentlig mer som en vanlig fest med folk jeg hadde festa ganske mye med i ett års tid.

Men svært få av de gamle er her lenger, og jeg tror jeg fikk nok sist. :)

Skrevet

Lover ikke, men tror jeg kanskje blir med :-)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Øl kan man drikke uten å møte en bunch med mennesker jeg aldri har møtt. :)

Var litt annerledes før. Det første treffet jeg var på ble jeg vel mer eller mindre truet med på selv om jeg ikke ville, det andre var etter en del minitreff så jeg kjente mange av dem som skulle ditt, ikke minst var jeg sammen med et av kvinnfolka der, og på det siste store treffet jeg var på hadde jeg møtt så mange på diverse minitreff at jeg kjente de fleste av dem som skulle ditt, enkelte ganske godt, så det ble egentlig mer som en vanlig fest med folk jeg hadde festa ganske mye med i ett års tid.

Men svært få av de gamle er her lenger, og jeg tror jeg fikk nok sist. :)

Det var en laaang setning :)

Du gjør selvfølgelig som du vil =)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Klart det! :) Er Squishy invitert? ;)

Vi kan arrangere minitreff! Party i bhg til Persille, på kveldstid selvsagt! Så kan vi diskutere bhg og barn. hihihi ;D

Gjest vioola
Skrevet

Vi kan arrangere minitreff! Party i bhg til Persille, på kveldstid selvsagt! Så kan vi diskutere bhg og barn. hihihi ;D

å neeeei , nå fikk jeg angst. Hvis treffet blir noe slags småbarnsforeldreforum tror jeg at jeg står over :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det var en laaang setning :)

Du gjør selvfølgelig som du vil =)

Lange setninger er kult. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...