Gjest liede Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Gurimalla, skjønner ikke at man tør! Tenk om jeg hadde truffet en venninne av mamma ellerno! 0 Siter
amerikafareren Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 For all del hvis noen har lyst å treffes så er det bare å gjennomføre det. Jeg kommer nok ikke til å fly til Norge for et slikt treff;) Og om jeg hadde vært hjemme så hadde jeg stått over. Slike treff passer ikke meg. 0 Siter
DarkPink Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Gurimalla, skjønner ikke at man tør! Tenk om jeg hadde truffet en venninne av mamma ellerno! Hehe. Er det det verste som kunne skjedd? 0 Siter
Gjest vioola Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Hehe. Er det det verste som kunne skjedd? oi..den meldingen kom til meg..skjønner ingenting. forøvrig hadde jeg en nettvenninne vi satt og chattet og fant ut at vi skulle møtes..vi bodde jo begge på grunerløkka så skulle vi møtes på saras cafe... så fant vi først ut at vi bodde på anker studentboliger... så fant vi ut at vi bodde i samme hus , så fant vi ut at vi bodde i samme etage , og til slutt viste det seg at vi var naboer..vi bodde vegg i vegg..sykt. hadde sett den jente her mange ganger 0 Siter
amber sun Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Vi kan jo stå for underholdningen, vi to! ;D Fine, M.A.! Husk geleen. ;-P Og CC - så vi kan synge duett igjen. *fnise* 0 Siter
Gjest Flisa Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 isj , hadde kanskje kommet jeg. men har jo skrevet under med forskjellige nick hele tida det spiller ingen rolle - det var flere "sånne" da jeg var det - de var mystiske! hehe 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Hadde det passet slik, så tror jeg nok jeg hadde vært med. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Øl kan man drikke uten å møte en bunch med mennesker jeg aldri har møtt. Var litt annerledes før. Det første treffet jeg var på ble jeg vel mer eller mindre truet med på selv om jeg ikke ville, det andre var etter en del minitreff så jeg kjente mange av dem som skulle ditt, ikke minst var jeg sammen med et av kvinnfolka der, og på det siste store treffet jeg var på hadde jeg møtt så mange på diverse minitreff at jeg kjente de fleste av dem som skulle ditt, enkelte ganske godt, så det ble egentlig mer som en vanlig fest med folk jeg hadde festa ganske mye med i ett års tid. Men svært få av de gamle er her lenger, og jeg tror jeg fikk nok sist. Du har ikke møtt M.Angelica og meg 0 Siter
Glimtipper Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 å neeeei , nå fikk jeg angst. Hvis treffet blir noe slags småbarnsforeldreforum tror jeg at jeg står over Neida, bare voksne Vi bare tuller 0 Siter
juli-jenta Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Du har ikke møtt M.Angelica og meg Og ikke meg heller.. *fnise* Og jeg er jo verdt å treffe kun for å ha noe å le av... 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Og ikke meg heller.. *fnise* Og jeg er jo verdt å treffe kun for å ha noe å le av... Th - snakk om trio, ingen som ler da nei! 0 Siter
carma Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Forrige stortreff var vel i 2002, så det er kanskje på tide :-p Kunne kanskje funnet på å komme hvis noen gamle DOL-treff-folk kommer ;-) 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Forrige stortreff var vel i 2002, så det er kanskje på tide :-p Kunne kanskje funnet på å komme hvis noen gamle DOL-treff-folk kommer ;-) Og der ligger problemet ser du, for det ser ut til at de 1 - mener de er for gamle (?!) 2 - har vært på nok treff Værste jeg har hørt... 0 Siter
carma Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Og der ligger problemet ser du, for det ser ut til at de 1 - mener de er for gamle (?!) 2 - har vært på nok treff Værste jeg har hørt... Tsk tsk tsk... feiginger... *plystre* 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Tsk tsk tsk... feiginger... *plystre* Ja, det er det jeg sier også... 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Blir ikke helt enig med meg selv jeg, om jeg vil bli med eller ikke. Men det er ganske mange hinder for at jeg kan komme akkurat nå da. Men senere hadde kanskje kunne latt seg gjøre. Hm, vet faktisk ikke helt jeg, er jo mange her jeg kunne likt og treffe ) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 å neeeei , nå fikk jeg angst. Hvis treffet blir noe slags småbarnsforeldreforum tror jeg at jeg står over He he..jeg bare tuller! Har ikke barn en gang! 0 Siter
Gjest liede Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Hehe. Er det det verste som kunne skjedd? hmm... kunne møtt moren til eksen, det hadde kanskje vært verre. 0 Siter
Gjest Aina E Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 det spiller ingen rolle - det var flere "sånne" da jeg var det - de var mystiske! hehe Jeg vet ikke om jeg tør, jeg... Kommer bare til å få bank. Vil du være livvakten min? NHD kommer nok til å luske med tvangstrøya rundt hjørnet også. Veit ikke helt om jeg tør, jeg... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.