Gå til innhold

Blir du med på DOL-treff?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde det passet slik, så tror jeg nok jeg hadde vært med.

Hei, jeg er ny her, hva er egentlig et DOL-treff? Har det vært arrangert slike før?

• Svar 98
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• MsSophie

5

• juli-jenta

5

• ShitDiddelyDo

4

• amber sun

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg har litt lyst, men det høres litt skummel ut. Tenk om den gale naboen er en av dere?

Skrevet

hmm... kunne møtt moren til eksen, det hadde kanskje vært verre.

Hadde det ikke vaert verst aa moete eksen, moren din eller sjefen din da? Naar du har utlevert en hel masse som du tror bare fremmede faar vite, liksom..? =)

Gjest togli
Skrevet

Hadde jeg bodd i Oslo kan det muligens, kanskje, kanskje være at jeg hadde turt å bli med. Nå er jeg litt glad for at jeg bor såpass langt unna at jeg slipper å ta stilling til det store spørsmålet ;-)

Skrevet

Bare hvis morsk kommer og jeg får klinedans med han.

Og hvem skal jeg danse og kline med da ??

Hrmf..............

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Hrmf..............

Siden mrxx ikke stiller, så kan du jo gjøre et forsiktig utfall mot noen av bondpikene ;-)

Skrevet

Hadde gjerne blitt med, men det blir for langt å dra.

Gjest Persille
Skrevet

Hei, jeg er ny her, hva er egentlig et DOL-treff? Har det vært arrangert slike før?

Det er et treff, en slags fest der alle som "henger" her inne blir invitert til å møtes.

Har sikkert vært noen før, men jeg tror det er år siden - og det er mange nye siden den gang.

Skrevet

Siden mrxx ikke stiller, så kan du jo gjøre et forsiktig utfall mot noen av bondpikene ;-)

Så lenge det ikke er tilslørte bondepiker så.

:-)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Så lenge det ikke er tilslørte bondepiker så.

Tilslørte er de neppe.

Amber har jo til og med blitt utfordret til å strippe der!

Største problemet blir vel hvor mange vi blir. Mary Poppins og Amber Sun har sagt at de nok stiller om de kan, (begge bor i en annen landsdel) mens jeg ikke vet helt om jeg har lyst.

Skrevet

Hrmf..............

Ta det med ro, kjekken - jeg går alltid hjem sammen med deg;-)

Skrevet

Vel - så langt er det på tenkestadiet. Der har det vært siden 5. mars da du la ut spørsmålet også.

*tenke, tenke*

Gjest Persille
Skrevet

Vel - så langt er det på tenkestadiet. Der har det vært siden 5. mars da du la ut spørsmålet også.

*tenke, tenke*

:)

Skrevet

Ta det med ro, kjekken - jeg går alltid hjem sammen med deg;-)

Det er på mange måter greiest slik.

Ferdig dansa, og ferdig klint når festen forlates. På den måten er det egentig bare å gå rett på andre aktiviteter.

Skrevet

Det er på mange måter greiest slik.

Ferdig dansa, og ferdig klint når festen forlates. På den måten er det egentig bare å gå rett på andre aktiviteter.

You got it;-)

Gjest sarah bernard
Skrevet

Ja. In real life kommer jeg til å sjarmere alle jentene i senk. Dette blir guttene (og noen av damene) forbanna for, og når de går til angrep på meg, så smocker jeg dem alle gule og blå. Og så kommer snuten for å ta meg, men da spiller jeg maksimalt på min "blond og uskyldig"-side (som jeg har god erfaring med, fra dol-diskusjoner), slik at jeg slipper både søksmål og straff.

;)

Skrevet

Tjaaaa- neeeei... Vet ikke jeg. Det er for langt å dra, selvsagt, og jeg liker at ingen vet hvem jeg er herinne! (nåja - dersom det er noen her inne som kjenner meg IRL så kjenner de nok meg igjen, men det er ikke så farlig :-)

Gjest sarah bernard
Skrevet

Ja. In real life kommer jeg til å sjarmere alle jentene i senk. Dette blir guttene (og noen av damene) forbanna for, og når de går til angrep på meg, så smocker jeg dem alle gule og blå. Og så kommer snuten for å ta meg, men da spiller jeg maksimalt på min "blond og uskyldig"-side (som jeg har god erfaring med, fra dol-diskusjoner), slik at jeg slipper både søksmål og straff.

;)

Det var en spøk. Jeg har ikke behov for noe treff, men ønsker arrangører og oppmøtte en flott kveld!

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...