Gjest Flisa Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 http://www.dagbladet.no/kultur/2006/03/05/459772.html Såpass må ho jo skjønne sjøl da - hun har gledet seg til å se utstillingen sammen med barnebarna - de er 6 UKER gamle. Hun der er sikkert ei som krangler på alt. 0 Siter
Juneau Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Helt enig med deg! Man blir bare matt av mennesker som denne damen her. 0 Siter
Gjest Lullet Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Ja, hjelpes for noe sutring på den dama! '- Ja, men alternativt kan de jo bruke sele, sier Mjøs. Men så enkelt er det ikke sier Lynda Christiansen - Man kan ikke ha veldig små barn i sele. I praksis er vi utestengt. Det er synd både for oss og museet'. Bæreseler kan man da bruke fra de er nyfødte? 0 Siter
Gjest Flisa Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Ja, hjelpes for noe sutring på den dama! '- Ja, men alternativt kan de jo bruke sele, sier Mjøs. Men så enkelt er det ikke sier Lynda Christiansen - Man kan ikke ha veldig små barn i sele. I praksis er vi utestengt. Det er synd både for oss og museet'. Bæreseler kan man da bruke fra de er nyfødte? det er vel det at det er to da.....men at det skal være et stort tap for museet? hehe 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Ja, hjelpes for noe sutring på den dama! '- Ja, men alternativt kan de jo bruke sele, sier Mjøs. Men så enkelt er det ikke sier Lynda Christiansen - Man kan ikke ha veldig små barn i sele. I praksis er vi utestengt. Det er synd både for oss og museet'. Bæreseler kan man da bruke fra de er nyfødte? Hun hadde to da - vanskelig me sele da... Men ellers er jeg enig med deg 0 Siter
Gjest Thekla84 Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Hehe, jepp, ei skikkelig sutrekjerring også faktisk. Jeg forstår at museet ikke vil slippe inn de to små rakkerene da de så hva som faktisk vokser ut av hodet på dem: de har jo HORN begge to! Så de må være to skikkelig djevel-unger siden de ikke slapp inn 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 På Norges Varemesse får man ha med vogn, men man må betale barnebillett uansett alder... 0 Siter
Gjest Flisa Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Hehe, jepp, ei skikkelig sutrekjerring også faktisk. Jeg forstår at museet ikke vil slippe inn de to små rakkerene da de så hva som faktisk vokser ut av hodet på dem: de har jo HORN begge to! Så de må være to skikkelig djevel-unger siden de ikke slapp inn Det tenke jeg også -hehe Mormorkåpa, vogn og djevelhetter i stil.... 0 Siter
gripp Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Hehe...utrolig. Hun mener attpå til at de like godt kan låse ned alle bildene, siden hun ikke får ta med de nyfødte inn. Også Dagbla da, som bruker dette som toppoppslag på nettutgaven akkurat nå. 0 Siter
Gjest Flisa Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 På Norges Varemesse får man ha med vogn, men man må betale barnebillett uansett alder... Der skulle man hatt hjul alle sammen - en kan jo gå seg ihjel der! 0 Siter
Gjest saraleander Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Det florerer med sutrekjerringer her på DOL også. 0 Siter
Gjest Flisa Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Hehe...utrolig. Hun mener attpå til at de like godt kan låse ned alle bildene, siden hun ikke får ta med de nyfødte inn. Også Dagbla da, som bruker dette som toppoppslag på nettutgaven akkurat nå. Det må være en slags vinter-agurktid nå :=) Jeg har vært ute og gått på ski -det er 2 år siden sist! KNallsol og flotte løyper 0 Siter
Gjest Flisa Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Det florerer med sutrekjerringer her på DOL også. Nei -det har jeg aldri sett! : 0 Siter
Gjest almara Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Hehe, jepp, ei skikkelig sutrekjerring også faktisk. Jeg forstår at museet ikke vil slippe inn de to små rakkerene da de så hva som faktisk vokser ut av hodet på dem: de har jo HORN begge to! Så de må være to skikkelig djevel-unger siden de ikke slapp inn Når skal du gi deg med tullpratet ditt? 0 Siter
Gjest Flisa Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Når skal du gi deg med tullpratet ditt? TROLL!! 0 Siter
Gjest Thekla84 Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Det tenke jeg også -hehe Mormorkåpa, vogn og djevelhetter i stil.... Hehe, jah ikke sant? Hun så ikke akkurat uskyldig ut heller, så de slekter vel kanskje også på henne 0 Siter
Gjest Flisa Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Hehe, jah ikke sant? Hun så ikke akkurat uskyldig ut heller, så de slekter vel kanskje også på henne Cruella de Ville 0 Siter
gripp Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Det må være en slags vinter-agurktid nå :=) Jeg har vært ute og gått på ski -det er 2 år siden sist! KNallsol og flotte løyper Jeg hadde tenkt det jeg også, men snøværet har visst flytta vestover. Og da kan man jo ikke gå på ski selvsagt. 0 Siter
Gjest liede Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Hvorfor drar hun ikke tilbake til England hvis det er så bra der? 0 Siter
Gjest Lullet Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Hun hadde to da - vanskelig me sele da... Men ellers er jeg enig med deg To? Og så? En på ryggen og en på magen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.