Gå til innhold

For ei sutrekjerring!

Anbefalte innlegg

Gjest Thekla84
Skrevet

Når skal du gi deg med tullpratet ditt?

Når jeg skal slutte med tullpratet mitt? Aldri tenker jeg :) jeg koser meg jeg, bli med på samtalen heller ;)

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Glimtipper

3

• amber sun

2

• tonie

2

• gripp

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hvis det er mange av det slaget der som spaserer rundt her i landet skjønner jeg bedre at det florerer med barnevognhatere her inne! Hjelpes for ei kjerring.

Skrevet

Det var veldig til sutring og problemfokusering på kvinnen. Hva i all verden skal seks uker gamle babyer på Munch-museet å gjøre?

Gjest aslak h
Skrevet

Hvorfor drar hun ikke tilbake til England hvis det er så bra der?

Ja, det lurer jeg også på. Likeledes Pakistanerne.

Gjest liede
Skrevet

Ja, det lurer jeg også på. Likeledes Pakistanerne.

Man kommer da ikke inn på museum med tvillingvogn i Pakistan!

Gjest aslak h
Skrevet

Man kommer da ikke inn på museum med tvillingvogn i Pakistan!

Tror ikke kvinner kommer inn på museum der.

Det jeg mente var at klagene Pakistanere også burde reise hjem.

Gjest blue cucumber
Skrevet

ja det tenker jeg også. Skjønner ikke hvordan hun klarte å få spalteplass en gang. Det lurer jeg mest på.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Det var veldig til sutring og problemfokusering på kvinnen. Hva i all verden skal seks uker gamle babyer på Munch-museet å gjøre?

Få kulturell input kanskje? ;o)

Skrevet

Ikke så rart ungene ikke slipper inn med tanke på hornene som stikker frem nede i vognene. Vaktene turte vel ikke. :o)

Skrevet

Få kulturell input kanskje? ;o)

Den skal tidlig krøkes... osv. Jammen meg på tide disse 0-3 måneder gamle babyene suger i seg litt kultur, de gjør jo absolutt ingenting hele dagen!

Gjest M.Angelica
Skrevet

Den skal tidlig krøkes... osv. Jammen meg på tide disse 0-3 måneder gamle babyene suger i seg litt kultur, de gjør jo absolutt ingenting hele dagen!

Uff ja..de ligger jo bare der. En skam!

Skrevet

Uff ja..de ligger jo bare der. En skam!

Jeg synes det. Når jeg var 6 uker gikk jeg tre mil på ski for å komme meg på skolen!

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg synes det. Når jeg var 6 uker gikk jeg tre mil på ski for å komme meg på skolen!

Heldig du som fikk gå på skole! Jeg måtte vaske og rydde huset til mor og far kom hjem fra jobb. Og du kan banne på at jeg fikk refs om ikke middagen var klar.. *sukk*

Skrevet

Herregud for ei sutrekjerring ja.

De 6 uker gamle babyene var sikkert kjempeinteressert i Munch!

*lol*

Skrevet

Hun er sikkert dol-bruker. Det er politisk dol-korrekt å gå på museum med barna fra de er små;o)

Gjest saraleander
Skrevet

Hun er sikkert dol-bruker. Det er politisk dol-korrekt å gå på museum med barna fra de er små;o)

Samt å være sutrete, hehe.

Skrevet

Sjekk luene til ungene da. Ord blir fattige...

*LOL*!!

Med de luene er det kanskje ikke så rart at de ikke slipper inn nei. ;-P

Skrevet

*LOL*!!

Med de luene er det kanskje ikke så rart at de ikke slipper inn nei. ;-P

Med den bestemora så er det kanskje ikke så rart at ungene har horn? *Knegger*

Gjest abrahamsen
Skrevet

Sjekk luene til ungene da. Ord blir fattige...

LOL!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...