Gjest Thekla84 Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Når skal du gi deg med tullpratet ditt? Når jeg skal slutte med tullpratet mitt? Aldri tenker jeg jeg koser meg jeg, bli med på samtalen heller 0 Siter
tonie Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Hvis det er mange av det slaget der som spaserer rundt her i landet skjønner jeg bedre at det florerer med barnevognhatere her inne! Hjelpes for ei kjerring. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Det var veldig til sutring og problemfokusering på kvinnen. Hva i all verden skal seks uker gamle babyer på Munch-museet å gjøre? 0 Siter
Gjest aslak h Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Hvorfor drar hun ikke tilbake til England hvis det er så bra der? Ja, det lurer jeg også på. Likeledes Pakistanerne. 0 Siter
Gjest liede Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Ja, det lurer jeg også på. Likeledes Pakistanerne. Man kommer da ikke inn på museum med tvillingvogn i Pakistan! 0 Siter
Gjest aslak h Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Man kommer da ikke inn på museum med tvillingvogn i Pakistan! Tror ikke kvinner kommer inn på museum der. Det jeg mente var at klagene Pakistanere også burde reise hjem. 0 Siter
Gjest blue cucumber Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 ja det tenker jeg også. Skjønner ikke hvordan hun klarte å få spalteplass en gang. Det lurer jeg mest på. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Det var veldig til sutring og problemfokusering på kvinnen. Hva i all verden skal seks uker gamle babyer på Munch-museet å gjøre? Få kulturell input kanskje? ;o) 0 Siter
lonelyP Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Ikke så rart ungene ikke slipper inn med tanke på hornene som stikker frem nede i vognene. Vaktene turte vel ikke. ) 0 Siter
Glimtipper Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Få kulturell input kanskje? ;o) Den skal tidlig krøkes... osv. Jammen meg på tide disse 0-3 måneder gamle babyene suger i seg litt kultur, de gjør jo absolutt ingenting hele dagen! 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Den skal tidlig krøkes... osv. Jammen meg på tide disse 0-3 måneder gamle babyene suger i seg litt kultur, de gjør jo absolutt ingenting hele dagen! Uff ja..de ligger jo bare der. En skam! 0 Siter
Glimtipper Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Uff ja..de ligger jo bare der. En skam! Jeg synes det. Når jeg var 6 uker gikk jeg tre mil på ski for å komme meg på skolen! 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Jeg synes det. Når jeg var 6 uker gikk jeg tre mil på ski for å komme meg på skolen! Heldig du som fikk gå på skole! Jeg måtte vaske og rydde huset til mor og far kom hjem fra jobb. Og du kan banne på at jeg fikk refs om ikke middagen var klar.. *sukk* 0 Siter
amber sun Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Herregud for ei sutrekjerring ja. De 6 uker gamle babyene var sikkert kjempeinteressert i Munch! *lol* 0 Siter
Reg@l Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Sjekk luene til ungene da. Ord blir fattige... 0 Siter
Lurveline Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Det var veldig til sutring og problemfokusering på kvinnen. Hva i all verden skal seks uker gamle babyer på Munch-museet å gjøre? Hun er sikkert dol-bruker. Det er politisk dol-korrekt å gå på museum med barna fra de er små;o) 0 Siter
Gjest saraleander Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Hun er sikkert dol-bruker. Det er politisk dol-korrekt å gå på museum med barna fra de er små;o) Samt å være sutrete, hehe. 0 Siter
amber sun Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Sjekk luene til ungene da. Ord blir fattige... *LOL*!! Med de luene er det kanskje ikke så rart at de ikke slipper inn nei. ;-P 0 Siter
Reg@l Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 *LOL*!! Med de luene er det kanskje ikke så rart at de ikke slipper inn nei. ;-P Med den bestemora så er det kanskje ikke så rart at ungene har horn? *Knegger* 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Sjekk luene til ungene da. Ord blir fattige... LOL!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.