Snorkfrøken Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Sjekk luene til ungene da. Ord blir fattige... Jeg vil ha en sånn! Lurer på om de finnes i voksen størrelse... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Sjekk luene til ungene da. Ord blir fattige... Er det Rosemarys Baby og Damien dama har oppi der? 0 Siter
Prozak Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Jeg synes det. Når jeg var 6 uker gikk jeg tre mil på ski for å komme meg på skolen! Synes ikke synd på deg. Så snart jeg var født, så var det ut i skauen og hogge ved, fløte tømmer etc. Jeg måtte forsørge hele familien på den måten. "............................................." 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Dette reagerte jeg også på. At det går an å syte å bære seg slik p.g.a. dette. Vi alle er nødt til å gi avkall på enkelte ting nå og da. Det er sjelden jeg blir provosert over filleting, men denne damen klarte det, gitt. 0 Siter
Gjest tidligere '!-o-!' Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Hva svarte skal ho på Munch-museet for akkurat mens ho passer barnebarna? Tror ho at Munch kan male djevlebarna hennes, kanskje? Muhaha. 0 Siter
citoyen Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Jeg reagerte mer på følgende uttalelse.. "ledelsen i Munchmuseet mener bestemt at babyer må ofres for sikkerhetens skyld" Er ikke det å gå litt langt? 0 Siter
tonie Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Jeg reagerte mer på følgende uttalelse.. "ledelsen i Munchmuseet mener bestemt at babyer må ofres for sikkerhetens skyld" Er ikke det å gå litt langt? Hehe. Litt i overkant synes nå jeg, men jeg er litt blaut av meg;-) 0 Siter
Gjest liede Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Tror ikke kvinner kommer inn på museum der. Det jeg mente var at klagene Pakistanere også burde reise hjem. jeg kan være pakistaner for alt du vet. 0 Siter
keinstein Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Jeg reagerte mer på følgende uttalelse.. "ledelsen i Munchmuseet mener bestemt at babyer må ofres for sikkerhetens skyld" Er ikke det å gå litt langt? "Kalvøya skal flyttes" sto det her en gang. Det blir litt av en jobb. 0 Siter
Gjest tidligere '!-o-!' Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Jeg vil ha en sånn! Lurer på om de finnes i voksen størrelse... Jada, blant annet G-sport har hatt sånne djevleluer. 0 Siter
Gjest Flisa Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Jeg reagerte mer på følgende uttalelse.. "ledelsen i Munchmuseet mener bestemt at babyer må ofres for sikkerhetens skyld" Er ikke det å gå litt langt? *LOL* ja dæven 0 Siter
morsan Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 heisann! Har du endret på nicket ditt nå? Stor F!! ;-) 0 Siter
Gjest Flisa Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 heisann! Har du endret på nicket ditt nå? Stor F!! ;-) ja, ja har blitt voksen! :-) ny designprofilmanual på meg 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Synes ikke synd på deg. Så snart jeg var født, så var det ut i skauen og hogge ved, fløte tømmer etc. Jeg måtte forsørge hele familien på den måten. "............................................." Skulle nesten tro du var broren min! 0 Siter
Prozak Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Skulle nesten tro du var broren min! Hvem vet? :-) "...................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.