Gå til innhold

Er det helt greit

Anbefalte innlegg

Gjest leila@
Skrevet

at sønnen min på 11 år mottar meldinger der det står " svar meg ellers skal jeg banke dritten ut av deg" ....

Det er fra en klassekamerat.....

Gjest Flystripa
Skrevet

Hadde det vært min sønn, så hadde jeg reagert med å varsle både han som sendte meldingene og hans foreldre. Ganske så krasst, til og med.

Gjest blame
Skrevet

Nei, jeg synes ikke det er greit.

Hvorfor er alt blitt så mye voldsommere siden "jeg var ung"? Det er ikke SÅ lenge siden, men aldri i verden om vi hadde snakket til noen andre på den måten.

Naiv hilsen,

Skrevet

Selvsagt er det ikke helt greit. Det er ikke litt greit engang.

Hvordan kan en mor i det hele tatt finne på å måtte spørre andre om sånt er greit???

Snorkfrøken
Skrevet

Det kommer vel litt ann på hvilken tone de pleier å kommunisere i da?

Er det ment spøkefult eller seriøst? Det må vel sønnen din vite?

Ironi og spøk kan jo være litt vanskelig å ta i skriftelig form.

Gjest Rusle
Skrevet

Er denne kameraten en god venn? I den alderen og + kan de ha en litt tøff tone seg imellom. Uten å vite noe mer, synes jeg ikke det er greit.

Gjest leila@
Skrevet

Er denne kameraten en god venn? I den alderen og + kan de ha en litt tøff tone seg imellom. Uten å vite noe mer, synes jeg ikke det er greit.

Det er en klassevenn, ikke bestekompis.

Gjest Turbo Tuppa
Skrevet

Kaller man slike for kamerater?

Mary Poppins
Skrevet

Spørs jo litt om det var ment som spøk da, mest sannsynlig ville jeg tro det var det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...