Gjest leila@ Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 at sønnen min på 11 år mottar meldinger der det står " svar meg ellers skal jeg banke dritten ut av deg" .... Det er fra en klassekamerat..... 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Hadde det vært min sønn, så hadde jeg reagert med å varsle både han som sendte meldingene og hans foreldre. Ganske så krasst, til og med. 0 Siter
Gjest blame Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Nei, jeg synes ikke det er greit. Hvorfor er alt blitt så mye voldsommere siden "jeg var ung"? Det er ikke SÅ lenge siden, men aldri i verden om vi hadde snakket til noen andre på den måten. Naiv hilsen, 0 Siter
Gemini Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Selvsagt er det ikke helt greit. Det er ikke litt greit engang. Hvordan kan en mor i det hele tatt finne på å måtte spørre andre om sånt er greit??? 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Det kommer vel litt ann på hvilken tone de pleier å kommunisere i da? Er det ment spøkefult eller seriøst? Det må vel sønnen din vite? Ironi og spøk kan jo være litt vanskelig å ta i skriftelig form. 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Er denne kameraten en god venn? I den alderen og + kan de ha en litt tøff tone seg imellom. Uten å vite noe mer, synes jeg ikke det er greit. 0 Siter
Gjest leila@ Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Er denne kameraten en god venn? I den alderen og + kan de ha en litt tøff tone seg imellom. Uten å vite noe mer, synes jeg ikke det er greit. Det er en klassevenn, ikke bestekompis. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Spørs jo litt om det var ment som spøk da, mest sannsynlig ville jeg tro det var det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.