Gjest syk Tingeling Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Ble så fryktelig kvalm nå etter å ha hatt vondt i magen en stund nå. kastet opp, men det kom nesten bare slim. Det som var litt rart var at slimet hadde rølig farge. Samtidig har jeg også spist pasta med tomatsaus i dag, så jeg vet ikke hva som er hvasom er hva. Ble bare litt bekymret da jeg aldri har opplevd det før. Hva tror dere?. Hvordan vet jeg om det var blod i slimet, eller om det skyldes maten?. 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Det er stor sannsynlighet for at det er ketchup som gjorde oppkastet rødt. 0 Siter
Gjest syk Tingeling Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Det er stor sannsynlighet for at det er ketchup som gjorde oppkastet rødt. ja det tenker jeg også, ble bare litt skremt. takk skal du ha:) 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 ja det tenker jeg også, ble bare litt skremt. takk skal du ha:) god bedring da, Tingeling :-) 0 Siter
Gjest bergensis Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Blodig oppkast vil oftast ha ein mørk raud, nesten svart farge. Blir gjerne samanlikna med kaffigrudt. God bedring! 0 Siter
Gjest syk Tingeling Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Blodig oppkast vil oftast ha ein mørk raud, nesten svart farge. Blir gjerne samanlikna med kaffigrudt. God bedring! Tusen takk. Nå ble jeg beroliget. Lurte på om det var noe alvorlig galt her. 0 Siter
Gjest vioola Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 tror ikke det er noe farlig , er det mye blod eller veldig mørkt kan det være fare på ferde. kan bare være rift i spiserøret eller noe 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.