Gå til innhold

Hvordan vite om man kaster opp blod eller ikke?

Anbefalte innlegg

Gjest syk Tingeling
Skrevet

Ble så fryktelig kvalm nå etter å ha hatt vondt i magen en stund nå. kastet opp, men det kom nesten bare slim. Det som var litt rart var at slimet hadde rølig farge. Samtidig har jeg også spist pasta med tomatsaus i dag, så jeg vet ikke hva som er hvasom er hva.

Ble bare litt bekymret da jeg aldri har opplevd det før. Hva tror dere?. Hvordan vet jeg om det var blod i slimet, eller om det skyldes maten?.

Gjest Aimabel
Skrevet

Det er stor sannsynlighet for at det er ketchup som gjorde oppkastet rødt.

Gjest syk Tingeling
Skrevet

Det er stor sannsynlighet for at det er ketchup som gjorde oppkastet rødt.

ja det tenker jeg også, ble bare litt skremt.

takk skal du ha:)

Gjest Aimabel
Skrevet

ja det tenker jeg også, ble bare litt skremt.

takk skal du ha:)

god bedring da, Tingeling :-)

Gjest bergensis
Skrevet

Blodig oppkast vil oftast ha ein mørk raud, nesten svart farge. Blir gjerne samanlikna med kaffigrudt.

God bedring!

Gjest syk Tingeling
Skrevet

Blodig oppkast vil oftast ha ein mørk raud, nesten svart farge. Blir gjerne samanlikna med kaffigrudt.

God bedring!

Tusen takk. Nå ble jeg beroliget. Lurte på om det var noe alvorlig galt her.

Gjest vioola
Skrevet

tror ikke det er noe farlig , er det mye blod eller veldig mørkt kan det være fare på ferde.

kan bare være rift i spiserøret eller noe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...