Gå til innhold

Vet dere om et forum/chat for de med fordøyelsesplager?

Anbefalte innlegg

Gjest mage og tarmproblemer
Skrevet

Sliter med å finne et passende sted. har vært inne på LMF (Landsforeningen mot fordøyelsessykdommer) sine sider, men der er det omtrent bare snakk om Ulcerøs Colitt eller Chrons sykdom. Jeg har ikke noe sånt, så jeg faller helt utenom.

Ikke har jeg stomi heller, så passer heller ikke inn i Norilco.

Men finnes det er forum hvor man kan diskutere fordøyelsesplager uten at jeg MÅ ha en bestemt diagnose?

helst norsk, men om dere har forslag til engelspråklige steder så kan jeg sikkert se litt der også.

Håper dere kan hjelpe.

Gjest Plages med det samme
Skrevet

Jeg leter faktisk etter det samme. Har store plager, men ingen diagnose. Hadde vært fint å kunne snakke litt med andre i samme situasjon.

Skrevet

Men siden den likevel havnet her, kanskje dere vet noe?

Skrevet

Jeg leter faktisk etter det samme. Har store plager, men ingen diagnose. Hadde vært fint å kunne snakke litt med andre i samme situasjon.

Kan du ikke komme inn på forumet til LMF iallefall, så kan vi prates der, vi som ikke passer inne andre steder?

Tror folka der har godt av å vite at det finnes folk som er plaget uten at de har UC eller MC

Gjest Plages med det samme
Skrevet

Kan du ikke komme inn på forumet til LMF iallefall, så kan vi prates der, vi som ikke passer inne andre steder?

Tror folka der har godt av å vite at det finnes folk som er plaget uten at de har UC eller MC

Har registrert meg der nå, men ikke fått aktiviseringsmail enda.

Hva kaller du deg der?

Skrevet

Hva kaller du deg der?

sender deg en PM jeg

Skrevet

Hva kaller du deg der?

Nå har jeg sendt deg PM på LMF, hvis du er den jeg tror ...

Det er en chat der nå, hvor jeg også er pålogget.

Gjest Plaget med det samme
Skrevet

Nå har jeg sendt deg PM på LMF, hvis du er den jeg tror ...

Det er en chat der nå, hvor jeg også er pålogget.

Har svart deg :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...