Gjest mage og tarmproblemer Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Sliter med å finne et passende sted. har vært inne på LMF (Landsforeningen mot fordøyelsessykdommer) sine sider, men der er det omtrent bare snakk om Ulcerøs Colitt eller Chrons sykdom. Jeg har ikke noe sånt, så jeg faller helt utenom. Ikke har jeg stomi heller, så passer heller ikke inn i Norilco. Men finnes det er forum hvor man kan diskutere fordøyelsesplager uten at jeg MÅ ha en bestemt diagnose? helst norsk, men om dere har forslag til engelspråklige steder så kan jeg sikkert se litt der også. Håper dere kan hjelpe. 0 Siter
Gjest Plages med det samme Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Jeg leter faktisk etter det samme. Har store plager, men ingen diagnose. Hadde vært fint å kunne snakke litt med andre i samme situasjon. 0 Siter
Gjest mage og tarmproblemer Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Men siden den likevel havnet her, kanskje dere vet noe? 0 Siter
Gjest mage og tarmproblemer Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Jeg leter faktisk etter det samme. Har store plager, men ingen diagnose. Hadde vært fint å kunne snakke litt med andre i samme situasjon. Kan du ikke komme inn på forumet til LMF iallefall, så kan vi prates der, vi som ikke passer inne andre steder? Tror folka der har godt av å vite at det finnes folk som er plaget uten at de har UC eller MC 0 Siter
Gjest Plages med det samme Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Kan du ikke komme inn på forumet til LMF iallefall, så kan vi prates der, vi som ikke passer inne andre steder? Tror folka der har godt av å vite at det finnes folk som er plaget uten at de har UC eller MC Har registrert meg der nå, men ikke fått aktiviseringsmail enda. Hva kaller du deg der? 0 Siter
Gjest mage og tarmproblemer Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Har registrert meg der nå, men ikke fått aktiviseringsmail enda. Hva kaller du deg der? sender deg en PM jeg 0 Siter
Gjest mage og tarmproblemer Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Har registrert meg der nå, men ikke fått aktiviseringsmail enda. Hva kaller du deg der? Nå har jeg sendt deg PM på LMF, hvis du er den jeg tror ... Det er en chat der nå, hvor jeg også er pålogget. 0 Siter
Gjest Plaget med det samme Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Nå har jeg sendt deg PM på LMF, hvis du er den jeg tror ... Det er en chat der nå, hvor jeg også er pålogget. Har svart deg 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.