Gå til innhold

Anbefalte innlegg

jeg har vært gift med min kone i over 12 år og føler jeg har vært forelsket i søsteren i 10 år litt sån av og på, nå har jeg informert søsteren og følelsene var ikke gjensidige(sier hun), siste 4 måndene har jeg ganske enkelt vært stormforelsket og trist fordi det begynner og gå opp for meg att det kansje ikke blir noe forhold.

Bør jeg skilles siden jeg tydligvis ikke elsker min kone som jeg har to barn med.

Er det mulig for en kvinne og holde tilbake slik som søsteren gjør hvis hun liker meg og ikke vil si det på grunn av søster søster forholdet?

Gi meg gjerne pepper jeg er egoist og vet det, problemet er att jeg er så forelsket.

Takker for alle svar

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/221356-liker-s%C3%B8steren-betre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt du kaller deg mr spes, for dette er dømt til å gå til helvette.

Det blir ikke noe på deg med søstera. Du bør skille deg, slik at din kone kan være sammen med en som er ekte.

Tipper ellers dere bor i ei lita byg , og/eller har få venner, liten omgangskrets.

Hallo?

Du involverer deg selvsagt ikke med søstera til din kone, og det var idiotisk av deg å fortelle henne om dine følelser.

Om hun er forelsket i deg eller ikke kan ikke vi vite, men forhåpentligvis har hun vett til å holde seg unna deg, uansett hva hun føler.

Godt du kaller deg mr spes, for dette er dømt til å gå til helvette.

Det blir ikke noe på deg med søstera. Du bør skille deg, slik at din kone kan være sammen med en som er ekte.

Tipper ellers dere bor i ei lita byg , og/eller har få venner, liten omgangskrets.

I min verden så er det hjertet som er i ferd med og bestemme over mitt liv, for 6 årsiden hadde jeg også sex med min svigermor

Annonse

Clue1365380406

Enten går du inn for å sjokkere, eller så er du inn i granskauen på bærtur!

Søstre er off limit, samme hvor forelska en kan bli, det samme er svigermor. Men det sier jo litt om henne (og deg) at dere har hatt sex.

Vær ryddig og avslutt ekteskapet, så kona di kan finne en som elsker henne, og ikke en som har lyst på hele familien hennes.

skorpionfisken

Heheee, dette må være et tulleinnlegg!!???

Så utrolig ekkel går det fader meg ikke an å være!

Det finnes vel også grenser for hvor dumme folk kan bli og samtidig være i stand til å skrive noenlunde riktig.

Heller til at det er et tulleinnlegg jeg. Jeg nekter å tro at det finnes så dumme mennesker.

Annonse

Gjest emma69

Vel, sex med svigers var veldig god sex, dette er ikke noe tulleinnlegg og jeg trodde ikke det var så ille og prøve seg på søsteren, som fortsetter med og være like vennlig selv om hun egentlig har avist meg.

Så du har deltatt i familiemiddager osv. med både konen din og svigermor tilstede uten at det gjør deg noe?

Uten å ha dårlig samvittighet overfor konen din?

Herregud, skill deg, for hennes skyld!

Du må være rimelig syk i hodet, om dette ikke bare er tull!

I så fall et veldig dårlig tulleinnlegg!

Så du har deltatt i familiemiddager osv. med både konen din og svigermor tilstede uten at det gjør deg noe?

Uten å ha dårlig samvittighet overfor konen din?

Herregud, skill deg, for hennes skyld!

Du må være rimelig syk i hodet, om dette ikke bare er tull!

I så fall et veldig dårlig tulleinnlegg!

Stemmer det, litt dårlig samvittighet har jeg jo sån av og til men det går bra, det værste med svigers var og stoppe det hele for hun ble jo virkelig forelsket i meg noe hun er enda,men så vet jo svigers alt om att jeg har giftet meg med feil datter også og er dritforelsket i den andre datteren også.

Gjest emma69

Stemmer det, litt dårlig samvittighet har jeg jo sån av og til men det går bra, det værste med svigers var og stoppe det hele for hun ble jo virkelig forelsket i meg noe hun er enda,men så vet jo svigers alt om att jeg har giftet meg med feil datter også og er dritforelsket i den andre datteren også.

Du og svigermor må være syke i hodet begge to!

Stakkars konen din, får hun vite om dette trenger hun nok krisehjelp!

Snakk om dobbelt svik!

Dere høres ut som en rimelig skakkjørt og syk familie!

Dette må være tøv!

Du og svigermor må være syke i hodet begge to!

Stakkars konen din, får hun vite om dette trenger hun nok krisehjelp!

Snakk om dobbelt svik!

Dere høres ut som en rimelig skakkjørt og syk familie!

Dette må være tøv!

kansje vi er syke men det var bare to dager siden jeg fikk lyst på mere sex med svigers, men kan jo ikke det nå når jeg heller vil ha den andre datteren, tror nok ikke min kone kommer til og få vite dette noen gang, alt hun vet er att jeg ikke elsker henne mere og att jeg er lettere deprimert og tar medisiner for dette.

Hadde det bare vært en drømm så hadde alt vært greit.

Det jeg holder på med nå er å satse ekteskapet for og få søsteren(tror det er det det jeg holder på med hvertfall).

Gjest Phenomena

Jeg kan bare love deg at om du er gift vil din kones søster ALDRI røre deg med mindre søstrenes forhold er helt sykt. Ikke nå og ikke senere, uansett hvordan forholdet til din kone utvikler seg. Rett og slett fordi du er hennes søsters mann.

Sånn er det nemlig kvinner imellom.

Forøvrig synes jeg det var langt over grensen til smakløst å fortelle henne at du har følelser for henne og dermed ta fra din kone en av hennes aller næreste allierte. Du burde heller snakket med din kone. Så kunne hun ha fått trøst og støtte av sin søster.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...