Gå til innhold

afrikanske land

Anbefalte innlegg

Gjest vioola
Skrevet

finnes det noen land i afrika hvor u-hjelp har ført til større vekst og at befolkningen har fått det bedre og at landet har en industri og framtiden ser lysere ut. ?

Skrevet

Med i-lands handelspolitikk med afrikanske land ville det forundre meg en smule. Det er i-land som gjør de avhengig av vår hjelp.

Gjest vioola
Skrevet

Botswana bl a.

hvorfor går det bra der?

Gjest ytrea
Skrevet

hvorfor går det bra der?

Politisk stabilitet.

Skrevet

Med i-lands handelspolitikk med afrikanske land ville det forundre meg en smule. Det er i-land som gjør de avhengig av vår hjelp.

HVA?, i alle dager...

Er det flere variabler enn svart og hvitt sier du..., kom deg ut av forumet vårt med en gang....

;-)

Skrevet

HVA?, i alle dager...

Er det flere variabler enn svart og hvitt sier du..., kom deg ut av forumet vårt med en gang....

;-)

Hæ?

Skrevet

Hæ?

Synes bare det er så ok å lese noe annet enn enkle forklaringer ala "de får klare seg selv nå..., deres problem" forklaringer på disse problemene..., var et forsøk på et "bra og er enig med deg";-)

Skrevet

Synes bare det er så ok å lese noe annet enn enkle forklaringer ala "de får klare seg selv nå..., deres problem" forklaringer på disse problemene..., var et forsøk på et "bra og er enig med deg";-)

Ja, det gikk litt tid så skjønte jeg, men da var jeg utlogget. :o) Litt treg i blant tihi

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...