Gjest vioola Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 finnes det noen land i afrika hvor u-hjelp har ført til større vekst og at befolkningen har fått det bedre og at landet har en industri og framtiden ser lysere ut. ? 0 Siter
lonelyP Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Med i-lands handelspolitikk med afrikanske land ville det forundre meg en smule. Det er i-land som gjør de avhengig av vår hjelp. 0 Siter
Gjest vioola Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Botswana bl a. hvorfor går det bra der? 0 Siter
Gjest ytrea Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 hvorfor går det bra der? Politisk stabilitet. 0 Siter
G-bo Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Med i-lands handelspolitikk med afrikanske land ville det forundre meg en smule. Det er i-land som gjør de avhengig av vår hjelp. HVA?, i alle dager... Er det flere variabler enn svart og hvitt sier du..., kom deg ut av forumet vårt med en gang.... ;-) 0 Siter
lonelyP Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 HVA?, i alle dager... Er det flere variabler enn svart og hvitt sier du..., kom deg ut av forumet vårt med en gang.... ;-) Hæ? 0 Siter
G-bo Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Hæ? Synes bare det er så ok å lese noe annet enn enkle forklaringer ala "de får klare seg selv nå..., deres problem" forklaringer på disse problemene..., var et forsøk på et "bra og er enig med deg";-) 0 Siter
lonelyP Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Synes bare det er så ok å lese noe annet enn enkle forklaringer ala "de får klare seg selv nå..., deres problem" forklaringer på disse problemene..., var et forsøk på et "bra og er enig med deg";-) Ja, det gikk litt tid så skjønte jeg, men da var jeg utlogget. ) Litt treg i blant tihi 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.