Gjest pms-guri Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Føler for å kvitte meg med en del gørr. Og jeg trenger andre å kverrulere med, som ikke er nyanserte og er enig med meg!!!!!. Og hvor jeg kan slenge så mye dritt jeg vil uten å bli sensurert. Og JEG HATER 1881-REKLAMENE!!!. Noen som blir med? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Da hele dol er en pms-sentral ville et eget forum for ustabile kvinnfolk blitt overkill. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Jeg hadde PMS på fredag jeg, så vi snakkes om 4 uker ;-) 0 Siter
Gjest slutten av syklusen Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Da hele dol er en pms-sentral ville et eget forum for ustabile kvinnfolk blitt overkill. Å, HOLD KJEFTEN! ;-) 0 Siter
Gjest mij Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Da hele dol er en pms-sentral ville et eget forum for ustabile kvinnfolk blitt overkill. Er ikke det nettopp et argument for å stappe dem alle sammen inn i et eget forum? ) 0 Siter
Gjest Karikatur av en PMS-rammet er blasfemi Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Ha deg vekk! Internett er bare mitt, mitt - MITT! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.