Gå til innhold

psykolog timer, kostnad?

Anbefalte innlegg

Gjest kroner en kroner to
Skrevet

Hva koster det å gå til psykolog?

Har de refusjon fra rikstrygdeverket, slik de fleste leger har.

Skrevet

Prisen kommer ann på om det er privat praktiserende eller ikke, er det det er det ca 250 kr.men du betaler ikke noe når du er kommet opp på frikort grensa.

Ellers er prisene som en vandelig lege time tror jeg ogsa her betaler du bare til du har nådd grensa til frikort

Skrevet

Prisen kommer ann på om det er privat praktiserende eller ikke, er det det er det ca 250 kr.men du betaler ikke noe når du er kommet opp på frikort grensa.

Ellers er prisene som en vandelig lege time tror jeg ogsa her betaler du bare til du har nådd grensa til frikort

Vet ikke hva egenandelen hos psykologer som har refusjonsrett fra trygdekontoret er. Vet det er ille lang ventetid.(minimum 1 1/2 - 2 år fikk jeg beskjed om)

Hos en som ikke har refusjonsrett vet jeg det koster 650,-/ for timen nå etter 1. mars. Om det er lik pris hos alle vet jeg ikke.

Ringte den ene dagen, fikk time dagen etter..

ShitDiddelyDo
Skrevet

Med 250 kroner for en time, og jeg antar man må ha en del timer, er det ikke rart folk får pyskiske problemer.

Gjest Calóni
Skrevet

Med 250 kroner for en time, og jeg antar man må ha en del timer, er det ikke rart folk får pyskiske problemer.

Såvidt jeg forsto mente hun at 250 kroner timen må du ut med til privatpraktiserende uten avtale. Men det stemmer ikke. 250 per time er det du må ut med hos de -med- avtale (men dog bare opp til frikortgrensa). Uten avtale derimot, da ligger timene på rundt 600 kroner, såvidt jeg har skjønt. Så nå skjønner du vel -i hvertfall- hvorfor folk sliter? :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...