Ilovenewyork Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Min mann pluss fetteren hans vil prøve å arrangere en lang helg til Glasgow. Det de tenker på er at de har lyst å gå på pub til pub runde der,siden Glasgow visstnok er kjent for mange puber og masse forskjellige typer øl. Denne turen skal vi "kjerringene" også bli med på. Jeg må jo alltid shoppe litt når jeg først reiser til et annet land. Alltid gøy å gå på noe annet enn Cubus og H&M ). Noen som har vært der som vil fortelle litt om byen?? Bra shopping og puber?? Skal reise med Ryanair fra Torp. Ca 500 kr med fly for to personer turretur..billig ja. 0 Siter
Sør Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Hei, Reis til Edinburg, fremfor Glasgow. Langt, langt mer interessant og hyggelig. Det går god offentlig transport fra flyplassen og dit. Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest rota Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Jeg bodde i Glasgow, og tok toget til Edinburgh hver dag. Tar en times tid. Puber har jeg ikke greie på, men shopping var litt London synes jeg. Marks & Spencer og slikt. Men gamlebyen i Edinburgh er et must altså. 0 Siter
Gjest elsker glasgow Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Litt utenom temae, men når (dato) er det dere skal reise? 500 for to personer var jo sinnsykt billig 0 Siter
Juneau Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Litt utenom temae, men når (dato) er det dere skal reise? 500 for to personer var jo sinnsykt billig Her kan du jo lese litt av grunnen til at det er så billig: http://www.boarding.no/art.asp?id=20611 Så håper jeg at alle som bestiller flybillett med Ryanair gjør det med en flau smak i munnen, og viten om at de reiser billig på grunn av at selskapet behandler sine ansatte uten anstendighet. 0 Siter
Gjest elsker glasgow Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Her kan du jo lese litt av grunnen til at det er så billig: http://www.boarding.no/art.asp?id=20611 Så håper jeg at alle som bestiller flybillett med Ryanair gjør det med en flau smak i munnen, og viten om at de reiser billig på grunn av at selskapet behandler sine ansatte uten anstendighet. Nå var det jo ikke det jeg spurte om da. Og uansett burde jo folk å være oppegående nok til å bytte jobb dersom de "blir behandlet uten antendighet" som du så pent skriver. Det er vel ingen som tvinger dem til å bli i jobben? 0 Siter
Juneau Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Nå var det jo ikke det jeg spurte om da. Og uansett burde jo folk å være oppegående nok til å bytte jobb dersom de "blir behandlet uten antendighet" som du så pent skriver. Det er vel ingen som tvinger dem til å bli i jobben? "...det er tross alt ingen som tvinger dem til å jobbe der"... er et typisk utsagn som f.eks brukere av fattige og desperate prostituerte i den 3. verden benytter for å forsvare sin egen mangel på etikk. Det er en ansvarsfraskrivelse av dimensjoner. Unge uerfarne mennesker på jakt etter noe som fortoner seg som drømmejobben, fortjener bedre enn å bli behandlet som "disposables" i et stadig mer forrående arbeidsliv. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Jeg haddeheller tatt en tur til nabobyen Edinburgh. Mye penere by 0 Siter
Gjest monicca Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Jeg synes glasgow er bedre en edinburgh når det gjelder shopping!! Men Edinburgh er jo penere... så det kommer helt an på hva man er ute etter. Det går fint an å være noen dager i Glasgow. Buchanan street er veldig bra for shopping, og det finnes mengder av kule butikker. 0 Siter
Ilovenewyork Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Skrevet 6. mars 2006 Litt utenom temae, men når (dato) er det dere skal reise? 500 for to personer var jo sinnsykt billig 12 til 15 mai. Veldig billig ja. De kan ikke tjene noe på det. De regner kansje med at folk bruker masse penger på flyet da. 0 Siter
Gjest elsker glasgow Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 12 til 15 mai. Veldig billig ja. De kan ikke tjene noe på det. De regner kansje med at folk bruker masse penger på flyet da. Søkte du opp reisen på ryanair.com, eller var det noe tilbudsgreier? Søkte selv nå på 12-15 mai, to voksner. 1340 kostet det. 149 per person for utereise og 199 per person for innreise pluss skatt og avgifter i tilleg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.