Gå til innhold

Noen som har vært i Glasgow?

Anbefalte innlegg

Ilovenewyork
Skrevet

Min mann pluss fetteren hans vil prøve å arrangere en lang helg til Glasgow.

Det de tenker på er at de har lyst å gå på pub til pub runde der,siden Glasgow visstnok er kjent for mange puber og masse forskjellige typer øl.

Denne turen skal vi "kjerringene" også bli med på.

Jeg må jo alltid shoppe litt når jeg først reiser til et annet land. Alltid gøy å gå på noe annet enn Cubus og H&M :o).

Noen som har vært der som vil fortelle litt om byen?? Bra shopping og puber??

Skal reise med Ryanair fra Torp. Ca 500 kr med fly for to personer turretur..billig ja.

Skrevet

Hei,

Reis til Edinburg, fremfor Glasgow. Langt, langt mer interessant og hyggelig.

Det går god offentlig transport fra flyplassen og dit.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Jeg bodde i Glasgow, og tok toget til Edinburgh hver dag. Tar en times tid. Puber har jeg ikke greie på, men shopping var litt London synes jeg. Marks & Spencer og slikt. Men gamlebyen i Edinburgh er et must altså.

Gjest elsker glasgow
Skrevet

Litt utenom temae, men når (dato) er det dere skal reise? 500 for to personer var jo sinnsykt billig

Skrevet

Litt utenom temae, men når (dato) er det dere skal reise? 500 for to personer var jo sinnsykt billig

Her kan du jo lese litt av grunnen til at det er så billig:

http://www.boarding.no/art.asp?id=20611

Så håper jeg at alle som bestiller flybillett med Ryanair gjør det med en flau smak i munnen, og viten om at de reiser billig på grunn av at selskapet behandler sine ansatte uten anstendighet.

Gjest elsker glasgow
Skrevet

Her kan du jo lese litt av grunnen til at det er så billig:

http://www.boarding.no/art.asp?id=20611

Så håper jeg at alle som bestiller flybillett med Ryanair gjør det med en flau smak i munnen, og viten om at de reiser billig på grunn av at selskapet behandler sine ansatte uten anstendighet.

Nå var det jo ikke det jeg spurte om da.

Og uansett burde jo folk å være oppegående nok til å bytte jobb dersom de "blir behandlet uten antendighet" som du så pent skriver. Det er vel ingen som tvinger dem til å bli i jobben?

Skrevet

Nå var det jo ikke det jeg spurte om da.

Og uansett burde jo folk å være oppegående nok til å bytte jobb dersom de "blir behandlet uten antendighet" som du så pent skriver. Det er vel ingen som tvinger dem til å bli i jobben?

"...det er tross alt ingen som tvinger dem til å jobbe der"... er et typisk utsagn som f.eks brukere av fattige og desperate prostituerte i den 3. verden benytter for å forsvare sin egen mangel på etikk.

Det er en ansvarsfraskrivelse av dimensjoner.

Unge uerfarne mennesker på jakt etter noe som fortoner seg som drømmejobben, fortjener bedre enn å bli behandlet som "disposables" i et stadig mer forrående arbeidsliv.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg haddeheller tatt en tur til nabobyen Edinburgh. Mye penere by

Gjest monicca
Skrevet

Jeg synes glasgow er bedre en edinburgh når det gjelder shopping!! Men Edinburgh er jo penere... så det kommer helt an på hva man er ute etter. Det går fint an å være noen dager i Glasgow. Buchanan street er veldig bra for shopping, og det finnes mengder av kule butikker.

Ilovenewyork
Skrevet

12 til 15 mai. Veldig billig ja. De kan ikke tjene noe på det. De regner kansje med at folk bruker masse penger på flyet da.

Gjest elsker glasgow
Skrevet

12 til 15 mai. Veldig billig ja. De kan ikke tjene noe på det. De regner kansje med at folk bruker masse penger på flyet da.

Søkte du opp reisen på ryanair.com, eller var det noe tilbudsgreier? Søkte selv nå på 12-15 mai, to voksner. 1340 kostet det. 149 per person for utereise og 199 per person for innreise pluss skatt og avgifter i tilleg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...