Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Det er bare en time igjen av denne dagen, men hipp, hipp for deg! GRATULERER MED DAGEN! Så får vi håpe at mange rekker å hive seg på og gratulere 0 Siter
tonie Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Gratulerer så mye, Mrxx! Håper du har fått kake og pakke:-) 0 Siter
Alana Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Gratulerer med dagen! Skal kanskje droppe å gjette hvor gammel du blir? :-) 0 Siter
Gemini Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Grattis gamlefar! Hold beltet på, og ikke slepp'n i bakken nå da! ;-) 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Mrxx gratulerer med dagen Jaggu rakk jeg det 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Gratulerer så mye til bond-mannen vår! Håper du har hatt en kjempe fin dag ))) 0 Siter
MsSophie Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Grattis, sånn noen minutter på etterskudd! 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 5. mars 2006 Skrevet 5. mars 2006 Gratulerer så mye med dagen som var! *S* *Sender lurulf, amber og mp i gave* 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Gratulerer så mye med dagen som var! *S* *Sender lurulf, amber og mp i gave* "*Sender lurulf, amber og mp i gave*" He he, det var en flott gave du sendte, mrxx! Kunne ikke vært bedre 0 Siter
amber sun Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Gratulerer gratulerer!! Har såklart vært gave igår kveld og inatt, så jeg fikk ikke svart her før nå, hehe. ;-) Hipp hipp til Mr.Bond! *S* 0 Siter
amber sun Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Gratulerer så mye med dagen som var! *S* *Sender lurulf, amber og mp i gave* *s* hehe M.A. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Gratulerer gratulerer!! Har såklart vært gave igår kveld og inatt, så jeg fikk ikke svart her før nå, hehe. ;-) Hipp hipp til Mr.Bond! *S* Det ble ikke mye søvn på oss i natt, nei! *Sliten* Men det var tidenes høydare, det er sikkert! *Meget tilfreds* 0 Siter
amber sun Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Det ble ikke mye søvn på oss i natt, nei! *Sliten* Men det var tidenes høydare, det er sikkert! *Meget tilfreds* hehe stemmer. *S* Tenkte det var bedre å vie 100% oppmerksomhet som gave enn å skrive i tide her på dol, så derfor svarte jeg heller idag tidlig. Selv om jeg er noe trøtt etter en lang, - men svært bra, natt! :-D 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 hehe stemmer. *S* Tenkte det var bedre å vie 100% oppmerksomhet som gave enn å skrive i tide her på dol, så derfor svarte jeg heller idag tidlig. Selv om jeg er noe trøtt etter en lang, - men svært bra, natt! :-D Det er viktig å prioritere, det er sikkert :-) Dessuten så varmet du opp mrxx for oss mens MP og jeg skrev her, så vi kom til dekket bord ;-) 0 Siter
Gyda Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Gratulerer med dagen i går, Mrxx (mr. Bond)! ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.