mrxx Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Aha, takk skal du ha:-) Du husket det du gitt. 0 Siter
mrxx Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Gratulerer med dagen i går, Mrxx (mr. Bond)! ) Takk, takk:-) 0 Siter
mrxx Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Gratulerer gratulerer!! Har såklart vært gave igår kveld og inatt, så jeg fikk ikke svart her før nå, hehe. ;-) Hipp hipp til Mr.Bond! *S* Ja, det var litt av noen pakker å pakke opp dette. Disse pakkene blir jeg aldri lei:-) Fordelen er at de kan pakkes opp igjen og igjen, uten å bli lei av å pakke opp. Ikke mange pakker som er slik skal jeg si deg:-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Aha, takk skal du ha:-) Du husket det du gitt. Du er helt uforglemmelig! *smask* 0 Siter
mrxx Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Det ble ikke mye søvn på oss i natt, nei! *Sliten* Men det var tidenes høydare, det er sikkert! *Meget tilfreds* Jasså ble dere utslitt? Det er ikke noe bedre måte å bli sliten på:-) 0 Siter
mrxx Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Gratulerer så mye med dagen som var! *S* *Sender lurulf, amber og mp i gave* Takk skal du ha:-) Bedre pakker kan man jo ikke få:-) 0 Siter
mrxx Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 "*Sender lurulf, amber og mp i gave*" He he, det var en flott gave du sendte, mrxx! Kunne ikke vært bedre Meget flotte gaver ja:-) 0 Siter
mrxx Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Grattis, sånn noen minutter på etterskudd! Takk, takk:-) 0 Siter
mrxx Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Grattis mrxx :-D Takk, takk femma:-) PS: nå må du snart kjøpe deg en mc igjen:-) 0 Siter
mrxx Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 GRATULERER!!!! Rakk det med 10 min. 10 minutter er like bra som noe annet, så takk, takk:-) 0 Siter
mrxx Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Gratulerer så mye til bond-mannen vår! Håper du har hatt en kjempe fin dag ))) Dagen ble helt topp, så takk, takk snuppa:-) 0 Siter
mrxx Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Mrxx gratulerer med dagen Jaggu rakk jeg det Du rakk det, ett kvarter igjen:-) Takk for hilsningen:-) 0 Siter
mrxx Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Grattis. Du holder deg godt! Ikke? Takk:-) Joda holder meg svært godt, ser ut som om jeg er 29:-) 0 Siter
mrxx Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Grattis gamlefar! Hold beltet på, og ikke slepp'n i bakken nå da! ;-) Gamle far du liksom:-) Hehe, ja det gjelder å holde på beltet så utstyret ikke faller i bakken, du husker den? Takk for hilsningen:-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Jasså ble dere utslitt? Det er ikke noe bedre måte å bli sliten på:-) "Jasså ble dere utslitt?" JA "Det er ikke noe bedre måte å bli sliten på:-)" JA Øh, jeg er visst så sliten, at jeg ikke har kommet ut av vanen med å si "ja" til alt du foreslår etter natten. *Rødme* 0 Siter
mrxx Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Gratulerer med dagen! Skal kanskje droppe å gjette hvor gammel du blir? :-) Takk, takk:-) Hehe, ja kanskje like godt å droppe det. Ikke alt man bør minnes på her i livet:-) 0 Siter
mrxx Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Gratulerer så mye, Mrxx! Håper du har fått kake og pakke:-) Takk takk:-) Ble både kake og pakker. 0 Siter
mrxx Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Gratulasjonshilsen fra meg også! Takk, takk harepus:-) 0 Siter
mrxx Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 "Jasså ble dere utslitt?" JA "Det er ikke noe bedre måte å bli sliten på:-)" JA Øh, jeg er visst så sliten, at jeg ikke har kommet ut av vanen med å si "ja" til alt du foreslår etter natten. *Rødme* Jeg hører ikke annet enn ja fra deg, men det er jo bra:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.