Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nettopp.

Husker da vi var i den værste prøveperioden så ringte plutselig svigerinna mi og sa hun var gravid.

Da bodde mannen hennes på en annen kant av landet og hadde bare vært hjemme en helg! Gjett om jeg var misunnelig. Ikke at jeg ikke unnet dem det, men det var så utrolig vondt at de fikk det til å klaffe på 1 gang.

Men, men livet er ikke rettferdig.

sånn er det her og. for tre måneder siden fikk jeg vite at en god venninne av meg var gravid. etter en natt med eksen hennes. nå er hun 7 snart 8 måneder på vei og magen buler ut. skulle så gjærne vært glad på dems vegne, men de vil ikke ha barnet. men det var for sent til at hun kunne ta abort. det er så trist at vi ønsker så sårt, og så blir de gravide når de ikke vil. det føles så dårlig gjort. spesielt da hun fortalte at de vurderer sterkt å adoptere det bort.

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...