Gå til innhold

Anbefalte innlegg

mitt og min kjæres problem er at vi aldrig greier å samarbeide, går jeg til høyre går han til venstre, og omvent. det har blitt en slitsom ond sirkel som tærer veldig. vi er begge fullt klar over det, men vi greier bare ikke å bryte sirkelen. de gangene vi har satt oss ned for å prate om det ender det men krangel, og ikke den type krangel som er sunne. dessuten når vi krangler så er det alltid du. vi legger feilen over på hverandre, så i mine øyne er alt hans feil, og i hans øyne er alt min feil. selv om vi begge er klar over at det er oss begge det ligger. vi greier bare ikke å føye oss til hverandre. eller gi hverandre rett. noen ganger synes jeg det er et under at forholdet har greid seg igjennom alt som har skjedd, fra ungdomsskolen, deperisjoner, abort og nå ufrivillig barnløs. tross at vi er så forskjellige som vi er. selv om vi er like der vi egentlig er totalt ulike. dette blir veldig fram og tilbake men, vi trenger hjelp til å forstå hverandre, og akseptere våre feil. uten at det bare skal være den enes feil. og da trenger jeg råd på åssen jeg kan bryte sirkelen, og hjelpe oss til et mere forståelsesfullt og sunt forhold. et forhold som vil vare i nye 6 år til og endalenger. til døden skiller oss, som løftet lyder. hilsen paret hissigpropp.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/221389-samarbeidsproblemer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 4 uker senere...

Det kan nesten høres ut som om dere har en maktkamp gående her.

At den egentlige og grunnleggende agendaen er at dere begge vil være dominerende i forholdet...?

feilen er vel at vi ikke respekterer hverandre eller de grensene vi setter, i så fall er det over nå, ble slutt rett etter innlegget

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/221389-samarbeidsproblemer/#findComment-1691769
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...