mrxx Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Og ikke minst støyende... Har du forresten gitt opp prosjekt blogg, eler bare tatt en pause? Jeg liker den lyden der jeg:-) Tenk deg når du hører lyden,....åååååååååååååå.....*herlig lyd*. 0 Siter
Gyda Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Jeg liker den lyden der jeg:-) Tenk deg når du hører lyden,....åååååååååååååå.....*herlig lyd*. Jo, jeg ser poenget ditt - meget godt. :-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Jeg liker den lyden der jeg:-) Tenk deg når du hører lyden,....åååååååååååååå.....*herlig lyd*. Du er jo så god til å fremkalle den, ikke rart at du har sansen ;-) 0 Siter
Gjest vioola Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 liker dol så godt. for det første er det kjempebra formet..lett å bruke og sånt. Og i tillegg er det masse forskjellige folk som er med på å diskutere,, kjempebra 0 Siter
mrxx Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Dagens orgasme? Så mange som du hørte i natt, så fatter jeg ikke at du kunne ta feil... Hehe, du sier noe. 0 Siter
mrxx Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Jo, jeg ser poenget ditt - meget godt. :-) Ja ikke sant?...:-) 0 Siter
amber sun Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Trodde det var dagens orgasme før jeg åpnet innlegget. Du hørte det sikkert bare som et ekko etter alle de orgasmene du hørte inatt. ;-) 0 Siter
mrxx Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Du hørte det sikkert bare som et ekko etter alle de orgasmene du hørte inatt. ;-) Aaaahaaa, du har sikkert rett:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.