Gå til innhold

Hoppsann og heisann! Juhuu!!

Anbefalte innlegg

Gjest Tristann

Så var det mandag igjen og atter en helg har passert!!

Fredagen kom og gikk som en virvelvind! Vermuth ble drukket og pepar ble pattet på!!

Lørdag var det tid for pepestorrengjøring. Alle peper (antikke og nye) ble tatt ut av skap. De ble renset og pusset.

SÅ var det duket for aften.. Skulle drikke rom og patte på en ny type tobakk jeg hadde kjøpt.

Koste meg glugg i hjel. Skulle lese for ungene, og da sovnet jeg jaggu på gulvet på rommet deres.. Og tror dere ikke pepan satte fyr på gulvteppet da? Hohoho, dere kan tro jeg lo når jeg våknet og så det forkullede teppet. Lillemann på 2 fikk slukket brannen da, mens jeg sov..

Dere da? Hatt en bra helg?

Pepehilsen:

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/221396-hoppsann-og-heisann-juhuu/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Tristann

Selvsagt har hun et annet nick. Er ei av disse snerpene fra Foreldre-Småbarn, for nicket Tristann dukket opp rett etter at sjeldne navn på T ble diskutert der inne.

Dere altså... Jeg er ikke på småbarnsforum.

Skulle ønske det kunne blitt opprettet et pepe/alkoholforum.

Selvsagt har hun et annet nick. Er ei av disse snerpene fra Foreldre-Småbarn, for nicket Tristann dukket opp rett etter at sjeldne navn på T ble diskutert der inne.

Men har vi ikke sett dette nicket brukt - om enn sporadisk - også FØR den sjeldne-navn-tråden kom??

*husker ikke helt*

Annonse

Gjest Tristann

Har du fått et barn nummer tre denne siste uken? Du hadde bare to sist jeg spurte :-D

Nei? Hvor får du det fra? Har fremdeles bare to.

Men, vi prøver å få nr 3.. Litt vanskelig når vi har så sjelden sex men.. Har nå løst på ei unge til.

I går tok jeg det litt med ro, satt og patta på pepan til kl 24 og drakk noen få schnaps.

Kommer sterkere tilbake senere!

Pepeklem:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...