Gjest Tristann Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Så var det mandag igjen og atter en helg har passert!! Fredagen kom og gikk som en virvelvind! Vermuth ble drukket og pepar ble pattet på!! Lørdag var det tid for pepestorrengjøring. Alle peper (antikke og nye) ble tatt ut av skap. De ble renset og pusset. SÅ var det duket for aften.. Skulle drikke rom og patte på en ny type tobakk jeg hadde kjøpt. Koste meg glugg i hjel. Skulle lese for ungene, og da sovnet jeg jaggu på gulvet på rommet deres.. Og tror dere ikke pepan satte fyr på gulvteppet da? Hohoho, dere kan tro jeg lo når jeg våknet og så det forkullede teppet. Lillemann på 2 fikk slukket brannen da, mens jeg sov.. Dere da? Hatt en bra helg? Pepehilsen: 0 Siter
Gjest fast nick Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 På tide å røpe hvilket fast nick du har? 0 Siter
Gjest Tristann Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 På tide å røpe hvilket fast nick du har? Tristann er mitt nick!! Har just fyrt opp pepan, lure på hva jeg skal drikke i kveld.. Hva syns dere passer en mandag? Tenkte evt noe schnaps? 0 Siter
Gjest Tristann Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Sush!! Vekk med deg!! Hei til deg også! Smil og vær glad og sutt i vei på pepan! 0 Siter
Gjest fast nick Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Tristann er mitt nick!! Har just fyrt opp pepan, lure på hva jeg skal drikke i kveld.. Hva syns dere passer en mandag? Tenkte evt noe schnaps? Du har vel et annet nick også? I dag passer det å drikke varm kakao! 0 Siter
Gjest Tristann Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Du har vel et annet nick også? I dag passer det å drikke varm kakao! Niks, det er mitt eneste nick. Jeg drikker nesten kun alkohol, er så glad i det. 0 Siter
Gjest Lobblobb Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Du har vel et annet nick også? I dag passer det å drikke varm kakao! Selvsagt har hun et annet nick. Er ei av disse snerpene fra Foreldre-Småbarn, for nicket Tristann dukket opp rett etter at sjeldne navn på T ble diskutert der inne. 0 Siter
Gjest Tristann Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Selvsagt har hun et annet nick. Er ei av disse snerpene fra Foreldre-Småbarn, for nicket Tristann dukket opp rett etter at sjeldne navn på T ble diskutert der inne. Dere altså... Jeg er ikke på småbarnsforum. Skulle ønske det kunne blitt opprettet et pepe/alkoholforum. 0 Siter
Gjest aerlig Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Stapp pipa opp i rassen din, og ta 27 tiquila på rappen. 0 Siter
Gjest Tristann Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Stapp pipa opp i rassen din, og ta 27 tiquila på rappen. Nei, ødelegger ikke gode peper på den måten altså. Tja, kanskje tequila? Vi får se. Pepehelsen: 0 Siter
morsan Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Selvsagt har hun et annet nick. Er ei av disse snerpene fra Foreldre-Småbarn, for nicket Tristann dukket opp rett etter at sjeldne navn på T ble diskutert der inne. Men har vi ikke sett dette nicket brukt - om enn sporadisk - også FØR den sjeldne-navn-tråden kom?? *husker ikke helt* 0 Siter
Gjest Turbo Tuppa Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Dere altså... Jeg er ikke på småbarnsforum. Skulle ønske det kunne blitt opprettet et pepe/alkoholforum. Det finnes et forum for rusterapi. Skulle passe godt. 0 Siter
Gjest Tristann Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Det finnes et forum for rusterapi. Skulle passe godt. OK, får prøve på det. 0 Siter
Moraki Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Har du fått et barn nummer tre denne siste uken? Du hadde bare to sist jeg spurte :-D 0 Siter
Gjest Tristann Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Har du fått et barn nummer tre denne siste uken? Du hadde bare to sist jeg spurte :-D Nei? Hvor får du det fra? Har fremdeles bare to. Men, vi prøver å få nr 3.. Litt vanskelig når vi har så sjelden sex men.. Har nå løst på ei unge til. I går tok jeg det litt med ro, satt og patta på pepan til kl 24 og drakk noen få schnaps. Kommer sterkere tilbake senere! Pepeklem: 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.