Gjest Tristann Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Hva skjer? Har drukket to schnaps og rocker rundt i stuggu...... 0 Siter
Gjest en god latter forlenger livet Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Schalabais, kompis. Jodda, ser humoren i det du har gjort her siste uka. Men faktisk blir det å utslette sin egen humor, når du overdriver slik. Det eneste som irriterer meg med innleggene dine, er rett og slett spammingen av forumene. Humoren ser vi, og vi forstår at den eneste som fortsetter å ha moro med dette, er deg selv. Men det begynner å bli tydeligere og tydeligere hvem det er som skriver, dess mer du skriver. Det er ikke til å unngå at både skriveform, det veldig korrekte skrivesettet. Og perfekt staving, tegnsetting og grammatikk er ikke så vanskelig å avsløre vet du? Det er også et par andre ting som gir meg lyst til å oute deg. Men skal la vær, foreløpig *o* La oss slippe slik overdreven spamming. 0 Siter
Gjest Marrry Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Dette er absolutt ikke morsomt lengre, bare patetisk... 0 Siter
Gjest fast nick Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Schalabais, kompis. Jodda, ser humoren i det du har gjort her siste uka. Men faktisk blir det å utslette sin egen humor, når du overdriver slik. Det eneste som irriterer meg med innleggene dine, er rett og slett spammingen av forumene. Humoren ser vi, og vi forstår at den eneste som fortsetter å ha moro med dette, er deg selv. Men det begynner å bli tydeligere og tydeligere hvem det er som skriver, dess mer du skriver. Det er ikke til å unngå at både skriveform, det veldig korrekte skrivesettet. Og perfekt staving, tegnsetting og grammatikk er ikke så vanskelig å avsløre vet du? Det er også et par andre ting som gir meg lyst til å oute deg. Men skal la vær, foreløpig *o* La oss slippe slik overdreven spamming. Jeg synes du kan si hvem det er......... 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Schalabais, kompis. Jodda, ser humoren i det du har gjort her siste uka. Men faktisk blir det å utslette sin egen humor, når du overdriver slik. Det eneste som irriterer meg med innleggene dine, er rett og slett spammingen av forumene. Humoren ser vi, og vi forstår at den eneste som fortsetter å ha moro med dette, er deg selv. Men det begynner å bli tydeligere og tydeligere hvem det er som skriver, dess mer du skriver. Det er ikke til å unngå at både skriveform, det veldig korrekte skrivesettet. Og perfekt staving, tegnsetting og grammatikk er ikke så vanskelig å avsløre vet du? Det er også et par andre ting som gir meg lyst til å oute deg. Men skal la vær, foreløpig *o* La oss slippe slik overdreven spamming. Jeg har noen forslag til personer på lager jeg også - men den jeg var mest sikker på at det er, var visst feil... Hm, men hint litt da? 0 Siter
Gjest Tristann Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Schalabais, kompis. Jodda, ser humoren i det du har gjort her siste uka. Men faktisk blir det å utslette sin egen humor, når du overdriver slik. Det eneste som irriterer meg med innleggene dine, er rett og slett spammingen av forumene. Humoren ser vi, og vi forstår at den eneste som fortsetter å ha moro med dette, er deg selv. Men det begynner å bli tydeligere og tydeligere hvem det er som skriver, dess mer du skriver. Det er ikke til å unngå at både skriveform, det veldig korrekte skrivesettet. Og perfekt staving, tegnsetting og grammatikk er ikke så vanskelig å avsløre vet du? Det er også et par andre ting som gir meg lyst til å oute deg. Men skal la vær, foreløpig *o* La oss slippe slik overdreven spamming. Spamming? Er ett innlegg om dagen om noe jeg liker og brenner for spamming? For noe tull... Og det er fyr på pepan,,, 0 Siter
Gjest Tristann Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Du høres ikke spesielt trist ut, Ann? Jeg heter ikke Ann og er ikke trist!! Go'pepekos: 0 Siter
Gjest hildrandedu Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Jeg heter ikke Ann og er ikke trist!! Go'pepekos: Til orientering: Navnet Tristan skrivers med én n. Og det er dessuten en MANN! 0 Siter
Gjest Tristann Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Til orientering: Navnet Tristan skrivers med én n. Og det er dessuten en MANN! Ja, men jeg heter jo ikke Tristann. Jeg bare kaller meg det. Syns det klinger bra, og dessuten kaller jeg en av pepane mine det. Pepebamseklem: 0 Siter
Gjest Tristannnn Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Ja, men jeg heter jo ikke Tristann. Jeg bare kaller meg det. Syns det klinger bra, og dessuten kaller jeg en av pepane mine det. Pepebamseklem: Satan så lei jeg er av deg. 0 Siter
Gjest Tristann Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Satan så lei jeg er av deg. Hvorfor? Pepe-klapppåryggen: 0 Siter
Gjest tidligere '!-o-!' Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Ja, men jeg heter jo ikke Tristann. Jeg bare kaller meg det. Syns det klinger bra, og dessuten kaller jeg en av pepane mine det. Pepebamseklem: Høres ut som en dårlig rollefigur i en Barbara Cartland-roman. 0 Siter
Gjest Tristann Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Høres ut som en dårlig rollefigur i en Barbara Cartland-roman. Hvem? Jeg? Det skjønner jeg ikke helt. Er kun ei pepepattande dame jeg. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 I starten trodde jeg bare du var litt tilbakestående. Nå synes jeg bare synd på deg. 0 Siter
Gjest Tristann Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 I starten trodde jeg bare du var litt tilbakestående. Nå synes jeg bare synd på deg. Hva mener du egentlig? Mange pepekoser fra: 0 Siter
Gjest Flisa Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Schalabais, kompis. Jodda, ser humoren i det du har gjort her siste uka. Men faktisk blir det å utslette sin egen humor, når du overdriver slik. Det eneste som irriterer meg med innleggene dine, er rett og slett spammingen av forumene. Humoren ser vi, og vi forstår at den eneste som fortsetter å ha moro med dette, er deg selv. Men det begynner å bli tydeligere og tydeligere hvem det er som skriver, dess mer du skriver. Det er ikke til å unngå at både skriveform, det veldig korrekte skrivesettet. Og perfekt staving, tegnsetting og grammatikk er ikke så vanskelig å avsløre vet du? Det er også et par andre ting som gir meg lyst til å oute deg. Men skal la vær, foreløpig *o* La oss slippe slik overdreven spamming. jeg hakke peiling jeg - har aldri sett en så gærning her før. 0 Siter
Gjest mpss Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Hvem? Jeg? Det skjønner jeg ikke helt. Er kun ei pepepattande dame jeg. Dame ?? Tror du er mann, jeg.g 0 Siter
Gjest Tristann Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Dame ?? Tror du er mann, jeg.g Hva får deg til å tro deg? Pepekos: 0 Siter
Gjest Tristann Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 jeg hakke peiling jeg - har aldri sett en så gærning her før. Kan ikke fatte hva dere syns jeg er så gal for..? Og hisser dere opp for at jeg liker å sutte/patte/røyka på pepe? Hva er det som er så galt med det? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.