Gå til innhold

Pepe!!!!

Anbefalte innlegg

mil1365380270
Skrevet

Så en grønn og en blå jakke i brøytekanten, er ungene syke igjen?

Gjest Tristann
Skrevet

Så en grønn og en blå jakke i brøytekanten, er ungene syke igjen?

Bor du også i Hammerfest?

Veslegutten er litt røykforgifet etter brannen på lørdag, men ellers er de vel friske tror jeg!!

Patt på pepan!!

Gjest Hammerfesssst
Skrevet

Veslegutten er litt røykforgifet etter brannen på lørdag, men ellers er de vel friske tror jeg!!

Patt på pepan!!

Bodd i Hammerfest lenge?

Gjest Flisa
Skrevet

Kan ikke fatte hva dere syns jeg er så gal for..?

Og hisser dere opp for at jeg liker å sutte/patte/røyka på pepe?

Hva er det som er så galt med det?

jeg hisser meg ikke opp - det er du som bruker masse utropstegn :-D

mil1365380270
Skrevet

Patt på pepan!!

Åh, tenkte du kanskje kjølte de ned. Var i lyskrysset jeg så det, kan ha vært jeg som blingset litt med trafikklyset. Fort gjort :-)

Gjest Flisa
Skrevet

Hva får deg til å tro deg?

Pepekos:

Damer skriver ikke om vanskjøtsel av barna sine som humor....

Skrevet

I starten trodde jeg bare du var litt tilbakestående. Nå synes jeg bare synd på deg.

Men det verste er at han får jo respons, og dermed får han jo det han er ute etter - og det er ikke noe håp :-)

".............................................."

Gjest Calóni
Skrevet

Schalabais, kompis.

Jodda, ser humoren i det du har gjort her siste uka.

Men faktisk blir det å utslette sin egen humor, når du overdriver slik.

Det eneste som irriterer meg med innleggene dine, er rett og slett spammingen av forumene.

Humoren ser vi, og vi forstår at den eneste som fortsetter å ha moro med dette, er deg selv.

Men det begynner å bli tydeligere og tydeligere hvem det er som skriver, dess mer du skriver.

Det er ikke til å unngå at både skriveform, det veldig korrekte skrivesettet. Og perfekt staving, tegnsetting og grammatikk er ikke så vanskelig å avsløre vet du?

Det er også et par andre ting som gir meg lyst til å oute deg. Men skal la vær, foreløpig *o*

La oss slippe slik overdreven spamming.

Først kan du fortelle hvem DU er, og så kan du fortelle oss hvem du tror det er? :)

Gjest tidligere '!-o-!'
Skrevet

Hvem? Jeg?

Det skjønner jeg ikke helt. Er kun ei pepepattande dame jeg.

Snakka om nicket ditt, jeg da.

Gjest Tristann
Skrevet

Du er bare nydelig.... Helt rå!

Takk du også!!

Pepepkos til deg fra meg!

Gjest Tristann
Skrevet

Damer skriver ikke om vanskjøtsel av barna sine som humor....

Humor? Vanskjøtsel?

Dere er en rar gjeng altså!

Fyr opp pepan!

Gjest Tristann
Skrevet

Åh, tenkte du kanskje kjølte de ned. Var i lyskrysset jeg så det, kan ha vært jeg som blingset litt med trafikklyset. Fort gjort :-)

Sant nok, kan gå fort unna i svingende av og til, og særlig når man har tatt seg en dram!!

Jeg skal jobbe i dag, så jeg har kun tatt en liten bayer til frokosten!

Leve pepan!

Gjest Tristann
Skrevet

Bodd i Hammerfest lenge?

Ikke så veldig!

Bor du der? Treffes over ei pepe og ei dram kanskje?

Gjest stoneman
Skrevet

Først kan du fortelle hvem DU er, og så kan du fortelle oss hvem du tror det er? :)

Jo da, nå ser du hvem jeg er :-)

Det er noe som begynner å avtegne seg *o*

Måten å bruke Heisann, Godtfolk, Jepp, gitt osv. lager et mønster.

Også avslutninger mellom *sikle* osv.....

Noen stikkord:

Søkesiden: Søk på ehm.. fingret, nja, tja, osv...

Dukker det ikke opp noe da?

Nick sammensatt av 3 til 7 bokstaver etterfulgt av 2 eller 3 tall?

Osv...

Jeg synes humoren er fin den, men her er det en person med veldig mange nick. Språkbruken varierer, stort sett veldig perfekt, men med samme gale/geniale tegnsetting. Calóni er jo morsom å søke på sammen med noe av dette f.eks.?

Og når vedkommende er en liksom (søk på det også) :-)dum tåpelig nynorskskrivende gutt uten store forbokstaver, er det kostelig morsomt.

Og spør bare under barbie osv... Samme feil og tegn går igjen. *o*

Gjest Calóni
Skrevet

Jo da, nå ser du hvem jeg er :-)

Det er noe som begynner å avtegne seg *o*

Måten å bruke Heisann, Godtfolk, Jepp, gitt osv. lager et mønster.

Også avslutninger mellom *sikle* osv.....

Noen stikkord:

Søkesiden: Søk på ehm.. fingret, nja, tja, osv...

Dukker det ikke opp noe da?

Nick sammensatt av 3 til 7 bokstaver etterfulgt av 2 eller 3 tall?

Osv...

Jeg synes humoren er fin den, men her er det en person med veldig mange nick. Språkbruken varierer, stort sett veldig perfekt, men med samme gale/geniale tegnsetting. Calóni er jo morsom å søke på sammen med noe av dette f.eks.?

Og når vedkommende er en liksom (søk på det også) :-)dum tåpelig nynorskskrivende gutt uten store forbokstaver, er det kostelig morsomt.

Og spør bare under barbie osv... Samme feil og tegn går igjen. *o*

Uff, nå ble det for mye informasjon på en gang for en stakkars nattevakt som ikke har lagt seg til å sove enda ;)

Men joda, jeg får se om jeg finner ut av rebusene dine ;) Men hva mener du med at Caloni er artig å søke på i denne forbindelsen? Mener du at jeg har skrevet under flere nick?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...