Gå til innhold

Symptomer som blir borte!

Anbefalte innlegg

Gjest Grunn til panikk?

Jeg er 7+1 idag, og igår var kvalmen nesten helt borte, selv om jeg spydde på lørdag og var kjempe dårlig. Idag er kvalmen også borte, og puppene er slett ikke ømme lenger (forsvant i natt). Har hatt 2 MA tidligere og da ble også puppene mindre ømme. Var på UL for 3 dager siden og så hjerte banke.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/221409-symptomer-som-blir-borte/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Statistisk sett er det gode sjanser for at det går bra når det er konstatert hjerteslag. Men noen garanti gis det jo ikke.

Det er ikke uvanlig at symptomene kommer og går. Dagsformen kan også spille inn - tror ikke det er unormalt at man er litt bedre etter en rolig helg.

Det er kun en ny UL som kan gi deg sikkert svar. Med din forhistorie burde du kunne få det dersom symptomene fortsetter å utebli.

Men panikk synes jeg ikke du skal få. Det er mange som har symptomfrie perioder og likevel har vellykkede svangerskap. Selv merket jeg lite til graviditeten så tidlig.

Håper det går bra!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...