Gå til innhold

På vei ut av forholdet

Anbefalte innlegg

Gjest Yellow Straw

Jeg har vært samboer i flere år. Vi har ingen barn sammen.

For et år siden hadde vi en kjempekrise på grunn av noe han hadde gjort. Fikk en forklaring så muligens kunne være sant så jeg lot tvilen komme ham til gode. Trodde jeg iallfall. Når jeg nå ser tilbake så har jeg gått på tå hev siden da. For en stund siden så oppdagen jeg at han hadde gjort det samme igjen. Det betyr at det han sa til meg først ikke stemmer. Der og da så forsto jeg at jeg måtte ut av forholdet. Av ulike årsaker så har dette tatt tid. En gang jeg ikke var helt edru konfronterte jeg ham med det jeg visste. Fikk egentlig ikke noe svar. Han bare gikk og sjekket ut hvordan og hva jeg kunne vite. Neste morgen så ble det ikke nevnt. Jeg har ikke tatt det opp og ikke han heller.

Han skjønner ikke at forholdet er over. Vi gjør sjeldent noe sammen lenger. Jeg snakker ikke om personlige ting. Jeg er tidvis amper. Jeg er ikke fysisk med ham og vrir meg unna kjærtegn dersom jeg kan. Sex er et tilbakelagt kapittel. Kanskje han ikke vil se? Han kan da ikke si at det kommer overraskende på at jeg flytter?

Er menn blinde? Snakker generelt nå. Har jo fått med meg at det oftere er kvinner enn menn som går og ofte så skjønner ikke menn hvorfor. Kvinnene mener de har sagt i fra at ting ikke er ok i forholdet. Ikke bare en gang, men mange.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/221410-p%C3%A5-vei-ut-av-forholdet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...