Gå til innhold

Hva kan jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Gjest Auroraa
Skrevet

Jeg er en student på 22 år, men dessverre en del syk. Klarer å gå på skolen tre ganger i uka og jobbe hjemme med det skolearbeidet jeg skal, men klarer ikke å ha en jobb ved siden av.

Får utbetalt 6000 kr. hver måned i lån og stipend. Når husleien da er på 4500, er det ikke mye igjen å leve for.

Så er det noen som vet om ting jeg kan gjøre hjemmefra for å tjene litt penger? Noe på nettet, via telefon e.l? Hva som helst..

Gjest aerlig
Skrevet

Finn deg en rik 40-åring til kjæreste. Slike står i kø når det gjelder jenter på 22 år.

Skrevet

Finne deg billigere sted å bo?

Bli frisk? Sånn at du kan jobbe? Jada, lettere sagt enn gjort sikkert. Hør med trygdekontoret om du har rett til noen stønader pga sykdom?

Har ellers ingen gode råd. Jeg hadde aldri overlevd på 6000 i mnd.

Gjest Auroraa
Skrevet

Finne deg billigere sted å bo?

Bli frisk? Sånn at du kan jobbe? Jada, lettere sagt enn gjort sikkert. Hør med trygdekontoret om du har rett til noen stønader pga sykdom?

Har ellers ingen gode råd. Jeg hadde aldri overlevd på 6000 i mnd.

Bor i Oslo, så ikke lett å finne et billig sted å bo.

Og har selvsagt ikke noe høyere ønske enn å bli frisk.

Gjest noen ting
Skrevet

Støttekontakt noen timer i uken kanskje? Gå med aviser eller sitte barnevakt? Selge tupperware?

Skrevet

Ingen jobb? Ikke noen få timer i uka en gang? Selv er jeg personlig assistent og kan jobbe opp til 26 timer i måneden (men velger selv når jeg vil jobbe/avtaler etterhvert med han jeg er assistent for, når det passer for begge).

Her er noen assistent-annonser... Jeg fikk jobb ved å legge inn annonse selv.

http://www.uloba.no/templates/Page.aspx?id=877