Gjest Sliten mamma, husmor, ektefelle..... Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Hvor egoistisk er det å dra alene på 1 ukes ferie til sol og varme, mens mann og barn er hjemme???? ( Ps Mannen min sier DRA ) 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Bare gjør det! Du er sammen med dem de andre 51 ukene i året, går jeg ut i fra. 0 Siter
Gemini Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 DRA - og kos deg!!! Hvorfor lurer du i det hele tatt? 0 Siter
Gjest prust Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Så lenge du har mulighet til å ta fri og mannen din kan ta seg av barnet - så ikke nøl!!! Jeg og to venninner hadde en slik ferie for tre år siden, på Gran Canaria, og det var deilig! Var veldig sliten etter mye nattevåk, og presterte faktisk å sovne FØR flyet lettet! Nå skal vi reise igjen, fem venninner, om halvannen uke! En uke bare for å slappe av, uten mann og barn :-) Reis du - men jeg ville nok hatt med ei venninne.Hvis du ikke får til det, så reis alene! Lad batteriene! 0 Siter
Gjest God TUR ! Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Fins da ikke egoistisk i det hele tatt. Jeg for min del hadde ikke villet dratt alene, joda uten mann og barn, men hadde gjerne tatt med en god venninne. Liker meg ikke på langturer alene jeg 0 Siter
Gjest Sliten mamma, husmor, ektefelle..... Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 DRA - og kos deg!!! Hvorfor lurer du i det hele tatt? Hmm tror jeg bestiller en tur jeg. Det blir bare meg og 3-4 bøker..... 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 REIS! Så kan unger og mann få en uthvilt og blid mamma hjem igjen. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Hvorfor skulle det være egoistisk? Mannen din sier jo også at du skal dra! 0 Siter
jubalong70 Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Det er noe av det beste man kan gjøre. Det er drømmen min også. Å dra et sted langt unna, uten mann og barn og med sol og varme! Sukk.... Kanskje til neste år når lillebror har blitt litt eldre? 0 Siter
Tonette Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Hvis det er greit for din mann så er det vel ikke noe å stusse på. Min mor reiste på tur flere ganger uten at vi ungene eller min far var med. Vi syntes det var helt greit og hadde det bra sammen med min far. 0 Siter
morsan Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Dette skal du ikke ha dårlig samvittighet for! :-) Bare følg din manns råd og dra! :-) selv må jeg innrømme at jeg neppe ville ha reist bort til syden en hel uke alene. Tror jeg ville ha kjedet meg veldig og hatt det litt ensomt + savnet familien min. 0 Siter
mrxx Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Hvis han sier du kan dra, så mener jeg du skal dra. Kona reiste til syden i fjor sammen med ei venninne. Jeg hadde barna. Det fortjente hun jaggu. 0 Siter
petter smart Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Pr definisjon er det jo egoistisk. Men det har jo ingen relevans. En må tenke på seg selv iblant. Du kan ikke slite deg ut på å tilfredsstille alle andre hele tiden. Du har fortjent litt hvile og tid for deg selv. Og så lenge mannen din sier DRA, så ser jeg ikke problemet. 0 Siter
Speak Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Så lenge DU vil og gubben har gitt klarsignal så synes jeg det er helt OK. Har selv endelig klart å blir så "egoistisk" selv at jeg har begynt å trene. Godt å komme ut innimellom. Tror det er viktig å tenke på seg selv jeg. 0 Siter
mimer Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Jeg har akkurat kommet hjem etter en uke alene jeg.... Har et barn som krever mye -og mannen min sa at jeg burde dra for å få sovet ut litt. Det var den beste uken jeg har hatt på lenge... sov og gikk turer. Dra du og god tur! 0 Siter
Gjest Sliten mamma, husmor, ektefelle..... Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Jeg har akkurat kommet hjem etter en uke alene jeg.... Har et barn som krever mye -og mannen min sa at jeg burde dra for å få sovet ut litt. Det var den beste uken jeg har hatt på lenge... sov og gikk turer. Dra du og god tur! Hvor i verden var du på husmorferie? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.