Gå til innhold

Behandle kvinnelig ejakulasjon??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Eklejenta

Var det du som startet en lang tråd om dette for en tid tilbake? Var vel nok av input i den tråden, tror jeg - det er vel lite annet å si. Nei, du kan ikke operere det bort.

"............................................"

Nei, det var nok ikke jeg som startet den tråden. Har forsøkt å søke, men finner ikke innleggene du nevner(?) Du har ikke tilfeldigvis en link?

Fordi det er "ubehagelig", hemmende og flaut for meg.

Ok, det kan jeg jo forstå. Men de fleste menn vil sette pris på det. Hvis du klarer det hadde det vært bedre om du klarte å nyte det, så det ikke hemmet deg.

Synd at noe sånt ødelegger for nytelsen og sexlivet ditt.

Annonse

Gjest Eklejenta

Ok, det kan jeg jo forstå. Men de fleste menn vil sette pris på det. Hvis du klarer det hadde det vært bedre om du klarte å nyte det, så det ikke hemmet deg.

Synd at noe sånt ødelegger for nytelsen og sexlivet ditt.

Nyte?? Tenk på hvor upraktisk det er i lengden: Aldri kunne "ta en kjapp en" i sofaen, alltid måtte ha håndklær tilgjengelig, ikke kunne gjøre det i bilen e.l. Sengen som alltid blir utgriset og våt...osv...osv...

I tillegg bli plagsomt våt bare kjæresten stryker meg over ryggen eller snakker til meg med litt kosete stemme.

Ejakulerer hver eneste gang, har forsøkt å slappe av og "la være" å få orgasme, men resultatet er bare at jeg kommer enda sterkere.

Greier ikke å nyte f.eks oralsex fullt ut da tanken på at kjæresten min må "ta imot" all væsken, får kraftige orgasmer også av å bli slikket.

Har ingen kontroll på dette, og det plager meg mer og mer selv om kjæresten min forsikrer meg om at han "elsker det" (kan vel ikke si annet...)

Nyte?? Tenk på hvor upraktisk det er i lengden: Aldri kunne "ta en kjapp en" i sofaen, alltid måtte ha håndklær tilgjengelig, ikke kunne gjøre det i bilen e.l. Sengen som alltid blir utgriset og våt...osv...osv...

I tillegg bli plagsomt våt bare kjæresten stryker meg over ryggen eller snakker til meg med litt kosete stemme.

Ejakulerer hver eneste gang, har forsøkt å slappe av og "la være" å få orgasme, men resultatet er bare at jeg kommer enda sterkere.

Greier ikke å nyte f.eks oralsex fullt ut da tanken på at kjæresten min må "ta imot" all væsken, får kraftige orgasmer også av å bli slikket.

Har ingen kontroll på dette, og det plager meg mer og mer selv om kjæresten min forsikrer meg om at han "elsker det" (kan vel ikke si annet...)

Som sagt, jeg ser at dette kan skape problemer og forstår at du kan plages med det.

Men når det likevel er slik, så må du forsøke å gjøre det beste ut av det. Når i tillegg kjæresten din liker det, så må du prøve å ikke gjøre det til et større problem enn det, det er.

Det blir jo ikke noe bedre av at du lager store problemer av det heller.

Gjest foror

Skjønner problemet, og må si jeg er glad som ikke har det sånn. Gå til legen og spør da vel, det der høres jo slett ikke normalt ut.

Det ER jo vanllig å bli våt da, men ikke så det renner og griser overalt. Det hadde ikke kjæresten min likt, ikke SÅ mye...

Isle o'view

Som sagt, jeg ser at dette kan skape problemer og forstår at du kan plages med det.

Men når det likevel er slik, så må du forsøke å gjøre det beste ut av det. Når i tillegg kjæresten din liker det, så må du prøve å ikke gjøre det til et større problem enn det, det er.

Det blir jo ikke noe bedre av at du lager store problemer av det heller.

Heftige greier, men synd at du hemmes av det. Du kan lese en del om dette på http://www.very-koi.net/tutor/female/female.htm

"Har ingen kontroll på dette, og det plager meg mer og mer selv om kjæresten min forsikrer meg om at han "elsker det" (kan vel ikke si annet...)"

Nå lager du faktisk problemer for deg selv, som er noe annet enn det evt. faktiske problemet ditt. For å si det enkelt: Kjæresten din hadde ikke slikket deg og tatt imot spruten hvis han ikke hadde likt det. Da hadde han forsøkt å unngå det.

"........................................."

• 6 måneder senere...

jøss!! KUnne ønske jeg hadde litt av din orgasme!!!Jeg sliter med motsatt problem,får ikke orgasme når jeg slapper av en gang!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...