Gå til innhold

Møbeltrenden nå: Hvordan er den?

Anbefalte innlegg

Gjest trend
Skrevet

Hvilke farger og former gjelder?

Finnes det noen linker til dette?

Vil ha et trendy hjem!

Skrevet

Du vil ha et trendy hjem. Hvor lenge er det trendy da? Skal du da pusse opp annethvert år?

Gjest trend
Skrevet

Du vil ha et trendy hjem. Hvor lenge er det trendy da? Skal du da pusse opp annethvert år?

Kunne tenke meg noe som var mer tidløst. Det blir jo stress å følge trenden så ofte som den snur.

Noe nøytralt i bunn og at man bare kunne bytte ut andre elementer. Bilder, puter tepper... Burde jo ikke koste en formue. IKEA f.eks har jo billig stæsj. :)

Gjest togli
Skrevet

Mørkere møbler skal visst bli mer og mer in nå. Dessuten er visst enkle linjer fortsatt det som gjelder. Fargene går i ulike hvite nyanser, jordfarger og grått.

Gjest lille rosinen
Skrevet

Jeg syns du skal kikke litt rundt jeg, finne ut hva DU syns er fint :-)

Jeg ser gjennom alle boligannonser jeg kommer over, for å se om jeg finner noe jeg liker. Finner jeg noe jeg liker klipper jeg ut bildet og limer det inn i "boka mi" :-) Du kan også kjøpe noen interiørblader og kikke litt..

Skrevet

Meld deg inn i notarclub på NOTAR sine hjemmesider så får du en gratis interiørbok. Står ulike trender/stiler der...

Er jo flere ulike ting som er trendy samtidig, men det du er ute etter er kanskje en moderne stil som passer deg?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...