Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er litt av et dilemma. Deler leilighet med en venninne, og hennes soverom lukter så ille at jeg blir nødt til å lukke døra til mitt eget soverom. Henne lukter det intet av, men det er garantert hun som har en eller annen diffus luktutsondring, for det har alltid luktet sånn av rom hun har hatt. Det hjelper ikke at hun lufter, og jeg har forhørt meg med de som bodde der før oss, og det er ikke muggproblemer der. Jeg har tatt det opp med henne flere ganger, og hun kjenner det ikke selv. Hun er følsom som få, og jeg frykter at hun kommer til å flytte...Det går ellers bra å dele leilighet med henne, men problemet er jo at denne lukten går ut i hele leiligheten hver gang hun lukker opp døra! Det er virkelig helt uaktuelt for meg at det skal lukte sånn at mine ting. Noen som har lignende erfaringer? Jeg blir nødt til å ta det opp med henne igjen nå som jeg har funnet ut av det ikke er mugg...

Skrevet

Dette har forhåpentligvis ikke noe med seksualitet å gjøre?

Skrevet

Dette har forhåpentligvis ikke noe med seksualitet å gjøre?

Jammen har jeg ikke forvillet meg inn på feil forum. Syntes det var rart at jeg ikke kom på "velg forum".

Skrevet

Jammen har jeg ikke forvillet meg inn på feil forum. Syntes det var rart at jeg ikke kom på "velg forum".

Medmindre hun har en skikkelig ekkel kjønnssykdom/hygieneproblemer da, men da hadde hun nok stinket selv også... :)

Gjest vasker hun?
Skrevet

Hvor mye vasker hun rommet sitt da?

Skrevet

Hvor mye vasker hun rommet sitt da?

Hun vasker seg selv like ofte som vanlige mennesker, så det har ikke noe med hennes personlige hygiene å gjøre. Ellers så vasker hun rommet sitt minst like ofte som jeg vasker mitt, og hos meg lukter det ikke noe. Saken er at jeg vet at det er hun som lager den lukta. Problemet er at det går utover vårt vennskap, for hun tar det jo personlig. Det er uaktuelt for meg å skulle leve med den sinnsyke lukta, så det ender vel med at hun bor der til sommeren.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...