Gå til innhold

Ikke mange gamle dolere igjen her..?

Anbefalte innlegg

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

4

• Soria

2

• mrxx

2

• Gemini

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Du virker veldig seriøs, når du er en fast doler som bruker ett engangsnick i denne tråden.

Men spørsmålet var jo "greit" nok, da? :-)

"............................................"

Skrevet

Hvorfor legger du svaret ditt under mitt, og ikke under trådstarters? Det ser da ut til at du svarer til trådstarter? (Mitt svar derimot var til Prust)

Sannsynligvis en vanlig type glipp. LucySky er vel ikke helt fersk her?

Gjest Flystripa
Skrevet

Men spørsmålet var jo "greit" nok, da? :-)

Pråzzakk - schærp deg! Har du sett meg trafikere det forumet? Ikke ofte det nei, men det var vel derfor du ble nysgjerrig ;o)

Jeg trenger ikke å svare folk som ikke tør bruke nicket sitt... Særlig sånne teite spørsmål *seriøs i kveld*

Skrevet

Jeg har også vært her siden -98...

-og hvem er (var) du?

Skrevet

Pråzzakk - schærp deg! Har du sett meg trafikere det forumet? Ikke ofte det nei, men det var vel derfor du ble nysgjerrig ;o)

Jeg trenger ikke å svare folk som ikke tør bruke nicket sitt... Særlig sånne teite spørsmål *seriøs i kveld*

Uhm...*kjenne etter*....nei. Jeg er nok ikke nyskjerrig. Og nei - jeg har da ikke sagt at du trenger å svare noen?

"............................................."

Skrevet

Hva var det gamle nicket ditt, og det nye?

Har vel vært her siden, ehm... '99?

Ikke så altfor aktiv :-/

Skrevet

Hva var det gamle nicket ditt, og det nye?

Har vel vært her siden, ehm... '99?

Ikke så altfor aktiv, men har ikke byttet nick noen ganger

Skrevet

Jeg begynte å henge på ungdomsforumet i 1998... Så var jeg borte litt, og kom tilbake i 2000 eller 2001 med nytt nick (det jeg har nå). Siden har jeg vært "on and off". Aktiv hver dag i ett års tid, så neste året var jeg bare innom noen få ganger, og så veldig aktiv igjen osv.

mumitrollet
Skrevet

Jeg har vært her siden tidlig i 2000.

Skrevet

Jeg har vært til og fra siden 1996-97, husker ikke helt, men hadde et annet nick i begynnelsen..

amerikafareren
Skrevet

Jeg er i godt voksen alder, men gammel er jeg ikke;) Hvem er det du kjenner, og hvorfor svarer du ikke på alle spørsmålene hvem du er? Jeg forstår ikke helt hensikten med innlegget ditt?

Skrevet

Har vært her siden slutten av 2000 selv - ble nysgjerrig etter at jeg tilfeldigvis snublet over et av innleggene til Camilla - om du husker henne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...